Benyt en anden browser for at få den optimale oplevelse.

Du benytter en browser som er forældet.
Du kan benytte en anden browser for at få den optimale oplevelse, vi anbefaler følgende: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox eller Opera.    Luk denne besked

Gå til indholdet
Uddannelser Mere fra HEG
HEG logo i rød
Søg
Skriv eksempelvis uddannelse, adgangskrav til murer, kontakt etc.

Kvalitetsrapporter

Vores kvalitetsarbejde formidles i delrapporter, som hver især behandler et område ad gangen følgende kvalitestarbejdets årshjul. Disse indeholder en selvevaluering, hvor metoden er nærmere beskrevet i de enkelte rapporter. Opfølgningsplaner udfærdiges på baggrund af den enkelte rapport.

Alle publicerede udgivelser er godkendt af institutionens Samarbejdsudvalg og af Bestyrelsen.

Seneste version af hver enkelt rapport:

Mål 1 (udgivet juni 2024)
Mål 4 (udgivet Maj 2023)
Mål 2 (udgivet december 2023)
Mål 3 (udgivet februar 2024)
ESG rapport (udgivet April 2024)

 

Rapportarkiv: 

Mål 1 (udgivet April 2023)
Mål 1 (udgivet marts 2022)
Mål 4 (udgivet juni 2022)
Mål 2 (udgivet december 2022)
Mål 3 (udgivet februar 2023)
Organisationsudvikling (udgivet oktober 2022)
Faciliteter (udgivet oktober 2022)
Organisationsudvikling (udgivet oktober 2023)
Faciliteter (udgivet oktober 2023)

Kvalitetsarbejdet (selvevaluering, resultater og opfølgning herpå) 2017-2021 fremgår nedenfor:
2017

2018
2019
2020

 

Opfølgningsplaner

Seneste Opfølgningsplaner:

Mål 2 (udgivet december 2023)
Mål 3 (udgivet februar 2024)
Mål 1 (udgivet juni 2024)
Mål 4 (udgivet maj 2023)
Organisationsudvikling (udgivet oktober 2023)
Faciliteter (udgivet oktober 2023)

Arkiv:

Mål 3 (udgivet februar 2023)
Mål 1 (udgivet april 2023)

Voksen- og efteruddannelse

På denne side får du et overblik over de tiltag, som gøres mht. Voksen- og efteruddannelse (Veu) for at sikre, at den undervisning, der leveres, altid har den rette kvalitet.

Pædagogisk udgangspunkt ved undervisning af kursister
Undervisning på kurser på Himmerlands Erhvervs- og Gymansieuddannelser er kendetegnet ved meget engagerede medarbejdere, der lægger stor vægt på at kursisterne får størst muligt udbytte af tiden på skolen.

Kursisten vil opleve et miljø der er præget af en stor grad af faglig udvikling, hvor inspiration, kreativitet og udfordring er nøgleord.

Vi lægger meget vægt på at implementere vores værdier nærhed, individualisering og udfordringer i undervisningen.

Der er en stor grad af erfaringsudveksling og faglige input vedrørende nye metoder, ny viden og nye teknikker.

Et andet nøgleord på vore kurser er den personlige udvikling i forhold til de situationer som kan forventes på jobbet nu og i fremtiden.

AMU Kvalitet - Hvad er det?
AMU kvalitet er Undervisningsministeriets nye system til at få et fingerpeg om, hvordan det går med kvaliteten i Arbejdsmarkedsuddannelserne. I systemet vurderer deltagerne deres uddannelse gennem voksenuddannelse.dk.

AMU Kvalitet for HEG ses her. 

AMU kvalitet har i 2024 erstattet det gamle system VisKvalitet, hvorfor evalueringer fra før 2024 fremgår via VisKvalitet:

2023

Kursistevalueringer
Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål
1. kvt. 2023 2. kvt. 2023 3. kvt. 2023 4. kvt. 2023 Hele 2023

Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder
1. kvt. 2023 2. kvt. 2023 3. kvt. 2023 4. kvt. 2023 Hele 2023

Skolens gennemsnit fordelt på mål
1. kvt. 2023 2. kvt. 2023 3. kvt. 2023 4. kvt. 2023 Hele 2023

 

Virksomhedsevalueringer
Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål
1. kvt. 2023 2. kvt. 2023 3. kvt. 2023 4. kvt. 2023  Hele 2023

Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder
1. kvt. 2023 2. kvt. 2023 3. kvt. 2023 4. kvt. 2023 Hele 2023

Skolens gennemsnit fordelt på mål
1. kvt. 2023 2. kvt. 2023 3. kvt. 2023 4. kvt. 2023  Hele 2023

 

2022

Kursistevalueringer
Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål
1. kvt. 2022 2. kvt. 2022 3. kvt. 2022 4. kvt. 2022 Hele 2022

Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder
1. kvt. 2022 2. kvt. 2022 3. kvt. 2022 4. kvt. 2022 Hele 2022

Skolens gennemsnit fordelt på mål
1. kvt. 2022 2. kvt. 2022 3. kvt. 2022 4. kvt. 2022 Hele 2022

Virksomhedsevalueringer
Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål
1. kvt. 2022 2. kvt. 2022 3. kvt. 2022 4. kvt. 2022  Hele 2022

Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder
1. kvt. 2022 2. kvt. 2022 3. kvt. 2022 4. kvt. 2022 Hele 2022

Skolens gennemsnit fordelt på mål
1. kvt. 2022 2. kvt. 2022 3. kvt. 2022 4. kvt. 2022  Hele 2022

 

2021

Kursistevalueringer
Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål
1. kvt. 2021 2. kvt. 2021 3. kvt. 2021 4. kvt. 2021 Hele 2021

Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder 
1. kvt. 2021 2. kvt. 2021 3. kvt. 2021 4. kvt. 2021 Hele 2021

Skolens gennemsnit fordelt på mål
1. kvt. 2021 2. kvt. 2021 3. kvt. 2021 4. kvt. 2021 Hele 2021

Virksomhedsevalueringer
Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål
1. kvt. 2021 2. kvt. 2021 3. kvt. 2021 4. kvt. 2021 Hele 2021

Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder
1. kvt. 2021 2. kvt. 2021 3. kvt. 2021 4. kvt. 2021 Hele 2021

Skolens gennemsnit fordelt på mål
1. kvt. 2021 2. kvt. 2021 3. kvt. 2021 4. kvt. 2021 Hele 2021

 

2020

Kursistevalueringer

2020 - Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål

2020 - Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder 

2020 - Skolens gennemsnit fordelt på mål

 

Virksomhedsevalueringer

2020 - Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål 

2020 - Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder 

2020 - Skolens gennemsnit fordelt på mål

 

2019

Kursistevalueringer

2019 - Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål

2019 - Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder

2019 - Skolens gennemsnit fordelt på mål

 

Virksomhedsevalueringer

2019 - Skolens gennemsnit fordelt på spørgsmål

2019 - Skolens gennemsnit fordelt på uddannelsesområder

2019 - Skolens gennemsnit fordelt på mål