Relaterede kurser
Salg og salgspsykologi
Salg og salgspsykologi (10 ECTS-point) Styrk dine kompetencer inden for salg med dette akademi-fagmodul. Der er fokus på personlig adfærd, kropssprog og spørgeteknik. Du lærer at skabe værdi for kunden ved lytte aktivt og tilpasse din salgstale til deres behov. Du får indblik i, hvad personlig adfærd hos dig eller kunden betyder i en salgssituation. Du får redskaber til finpudse dine teknikker til opsøgende salg over telefonen, gennem brev eller i butik. Når du har gennemført, har du kendskab til .. Identifikation af kundemotiver og –mål Spørgeteknik og aktiv lytning Kropssprog Telefon og mødebookning Salg, der skaber værdi At skrive salgsbreve Præsentationsteknik Personlig adfærd Undervisningen finder sted på skolens adresse. Eksamen er mundtlig.. Du kan tilmelde dig akademifaget ved at udfylde tilmeldingsformularen. AkademiuddannelseVi kan i samarbejde med Erhvervsakademi Dania tilbyde akademiuddannelse og -fag. En akademiuddannelse er din mulighed for at efter- eller videreuddanne dig på niveau med en kort videregående uddannelse mens du er i job. Du kan både læse enkeltfag eller tage en hel akademiuddannelser. En fuld akademiuddannelse giver dig, ud over adgangen til at læse på diplomniveau, også et stærkere fundament for dit daglige virke.
Tilberedning og servering for patienter
Individuelt tilpasset anretning og servering for patienter og beboere samt viden om diæter og kostens generelle betydning for patienternes almentilstand.
Projektledelse
Efter kurset kan du anvende relevante projektstyringsværktøjer som udgangspunkt for god projektledelse, karakteriseret ved håndtering af teamudvikling gennem motivation og engagement, konflikthåndtering samt kommunikation i projektorganisationen.
Sociale medier som markedsføringskanal
Kurset er et splitkursus, hvor undervisningsdagene foregår hhv. d. 25/9-23 og 25/10-23. Efter kurset kan du udarbejde og udføre markedsføringsaktiviteter på de sociale medier ved hjælp af viden om forskellige sociale medier, analyse af målgruppe, samt indsamling og analyse af data. Du kan tilpasse markedsføringen og valg af sociale medier efter den målgruppe, som er i fokus og du kan bruge relevant data til optimering af aktiviteterne. Du vil bl.a. stifte bekendtskab med de mest relevante sociale medier, SOME strategi og Content Markedsføring. Fokus er på at tiltrække og fastholde kunder.