Se listen over de forskellige ledige lærepladser
HEG Virksomhedscenter får løbende stillingsopslag fra virksomheder. Hold dig opdateret med de nyeste lærepladser herunder.
-
Bliv kranmekanikerlærling hos SAWO
Går du selv med en lille mekaniker i maven? Eller kender du én der kan lide at få olie på fingrene og tage fat? Så søger vi lærlinge på mange af vores værksteder rundt om i landet.
Har du gennemført grundforløbet, kan du få en bred uddannelse, som sikrer dig supergode kompetencer, der kan bruges i mange brancher.
Du får oplæring i svejsning og hydraulik og lærer hvordan man bl.a. monterer eksempelvis kraner og hejs på en lastbil. Derudover oplæres du i fejlfinding og reparation på det fulde produktprogram - se www.sawo.dk/produkter
Vi sætter pris på, at du har interesse for lastbiler og teknik og vi vægter stabile og mødesikre medarbejdere, som er venlige og imødekommende, da kunderne har en daglig gang på værkstedet. Det vil være et plus, hvis du har kørekort til personbil men ikke et krav.
En alsidig og afvekslende uddannelse i et stort dansk selskab med afdelinger fordelt over hele Danmark. Du får gode kollegaer, hvor der arbejdes i et uformelt miljø og med en fri omgangstone.
Ved interesse skal du kontakte en SAWO afdeling nær dig snarest muligt. Vi indkalder til samtaler løbende. Se under sawo.dk/kontakt hvor i landet din nye læreplads kunne ligge.
Ved spørgsmål kan du kontakte direktør for værksteder & eftermarked Steffen Frommelt på tlf. 27747 6206.
Vi glæder os til at byde dig velkommen hos SAWO.
SAWO A/S er Nordens førende leverandør af kvalitetsprodukter og 1. klasses service inden for hydrauliske og beslægtede lasthåndteringsprodukter til transport- og entreprenørbranchen. Vores mange fleksible medarbejdere udfører dagligt salg, service og produktion af opbygninger fra 15 værksteder fordelt over hele landet.
Produkterne: SAWO wirehejs, HIAB & EFFER stykgodskraner, LOGLIFT og JONSERED skovkraner, HOEFLON kompakt-kraner, MULTI-LIFT kroghejs og MOFFETT medbringertrucks. VANDBORG ladopbygninger, kreatur-, tømmer- knæklad, NOPA påhængsvogne, kærrer og tippelad. SUNFAB hydraulikpumper og motorer. NUMMI tip cylindre. SAWO fældegribere og fældebunkeanlæggere. GROENEVELD centralsmøreanlæg.
-
Er du vores nye lærling?
Vi søger entreprenørmaskine-mekaniker lærling.
Er du vild med maskiner og hydraulik, så har vi måske en læreplads klar til dig
Maskiner A/S søger til afdelingen i Horsens, en entreprenørmaskinmekaniker lærling. Vi ønsker en profil, som gerne vil lære, er grundig og vedholdende.
Du skal have hænderne skruet rigtigt på, være frisk og have lyst til en travl hverdag. Du kommer til at indgå i et velfungerende team på værkstedet i Horsens, hvor jargonen er uformel og uhøjtidelig. Vi har to lærlinge i øjeblikket og søger derfor en til to mere.
Dine opgaver kommer primært til at bestå i at;
- Servicere og reparere entreprenørmaskiner
- Arbejde med hydraulikkomponenter
- Klargøre og montere udstyr på nye maskiner
- Fejlfinding og diagnosticering
Du kommer til at indgå i et dynamisk team, der har fokus på service, gode kunderelationer og vækst. Derfor er det altafgørende, at du er ordholdende, evner at følge op på tingene, og får opgaverne afsluttet.
Maskiner A/S har hovedkontor i Horsens samt en afdeling i Slagelse, hvorfra vi importerer og forhandler Yanmar maskiner, samt vi servicerer og er reservedelsførende til Schaeff og Terex-maskiner og forhandler derudover også HBM-Nobas motorgradere samt en bred vifte af udstyr.
Du kan læse mere om Maskiner A/S HER, samt se alle medarbejderne HER
Send din ansøgning til job@maskiner-as.dk og skriv "lærling" i emnefeltet
For yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte:
Servicechef
Torben Laursen
mobil: 21 80 12 13
mail: torben@maskiner-as.dk
-
Motorcentrum A/S blev etableret i 2011 som en sammenlægning af 2 gamle Silkeborg virksomheder.
Motorcentrum er en servicerende faghandel med kunden i centrum. Vi er Silkeborgs største maskinforretning - for private og professionelle, der ønsker kvalitet, stort udvalg, faguddannet personale og en god service.Vi har flere ben at stå på og servicerer private og professionelle med lige stor iver. Vi har maskinerne til den private have – plæneklippere, motorsave og udstyr til havebrug, og vi har maskinerne til professionel brug -landbrug, entreprenører, park og skov. Vi servicerer alle slags maskiner, store og små. Vi har forhandling af flere af de førende mærker såsom Husqvarna, Stihl, Makita, Honda/Honda ATV, Iseki, Vitra, Ferris, MultiOne og flere andre.
Et af vores absolutte fokusområder er robotteknologi og vi er i blandt Husqvarnas forhandler top 10 på Husqvarna Automower.Opgaver:
- reparationer af enhver art på skov/have og park maskiner
- kundekontakt ifm. reparationerne
- bestilling af reservedele via leverandørernes online databaser
- installation og servicering hos kunderne af maskiner som f.eks. robotplæneklippere
- selvstændig tilgang til at planlægge dagens/ugens opgaver
- mindre administrative opgaver
- interesseret i efteruddannelseMotorcentrum har ingen værkfører funktion så derfor lægger vi speciel meget vægt på at man fungere godt i teamet og kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst. Du skal have ordenssans og være serviceminded da du selv vil komme til at have dialogen med kunden.
Er du interesseret i stillingen, så send en ansøgning til:
Motorcentrum A/S
Stagehøjvej 5
8600 Silkeborgwww.motorcentrum.dk
Kontaktperson: Allan Vejvad, av@motorcentrum.dk, 20304894 -
Stiholt Hydraulic søger en kranmekaniker lærling til Hvidovre.
I København holder vi til på Avedøre Holme og har et moderne værksted til at boltre os på. Vores team bygger på et godt sammenhold og holdånd. Vi arbejder hovedsageligt med NTM aggregater, eller skraldekasser, så vores dagligdag er udfordrende, men alligevel alsidig.
Vi søger en ny kranmekaniker lærling, som har gennemført grundforløbet som entréprenør- & landbrugsmaskinmekaniker. Her vil du blandt andet komme til at arbejde med reparation og service af renovations- aggregater, slamsugere, kraner og andre former for hydraulik.
Har du mod på at få olie på fingrene, gang i hovedet og bruge dine muskler i en meget alsidig hverdag, er det måske dig vi skal bruge.
Vi lægger vægt på:
- At du er interesseret og motiveret for uddannelsen
- At du er engageret
- At du er stabil og pligtopfyldende
- At du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner
Vi har fokus på:
- Sikkerhed
- Fleksibilitet
- Ansvar og engagement
Vi tilbyder:
- En spændende læretid med mange udfordringer
- Gode arbejdsforhold og gode kolleger
- En alsidig arbejdsplads
Hos Stiholt arbejder vi efter værdierne Tillid, Kvalitet og Viden.
Vi plejer vores kunders tillid til os, ved at sætte kunden i fokus og sammen finde den bedste løsning i første forsøg - og vi forventer, at du har samme tilgang til dit daglige arbejde.
Som medarbejder hos Stiholt forventer vi, at du følger tingene til dørs, og laver selvkontrol på dit arbejde, så dine kunder føler, de får kvalitet både i service, materiel og planlægning når de kommer på værkstedet hos Stiholt.
Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.
Har du brug for yderligere information om stillingen, kan du kontakte værkfører Jeff Rosenkilde på telefon +45 2041 7864.
Søg jobbet ved at sende en ansøgning til job@stiholt.dk, mærket ”Kranmekaniker lærling, København”.
Ansøgninger vil blive behandlet løbende.
Im. Stiholt A/S er autoriseret Scania forhandler, Palfinger forhandler, Fassi forhandler, Jekko forhandler, Hammar servicepartner og eneimportør af NTM renovationsaggregater med filialer i Sæby, Thisted, Aalborg, Hjørring, Nørre Aaby, Viborg og København. Im. Stiholt A/S beskæftiger sig med salg og servicering af den tunge trafik og har i alt ca. 220 ansatte.
Im. Stiholt A/S er en del af Stiholt Gruppen, der beskæftiger ca. 240 medarbejdere og arbejder ud fra værdierne Tillid, Kvalitet og Viden. Vi sætter kunden i fokus og søger altid at finde frem til den bedste løsning i samarbejde med kunden, og får det gjort rigtigt første gang.
Ud af de ca. 240 medarbejdere er de ca. 35 lærlinge/elever, så vi altid har næste generation af dygtige medarbejdere på vej. Det er lige fra lastvognsmekanikere, kranmekanikere, handelsassistenter på lageret, kontorassistenter, IT supportere og til kleinsmede.
-
Stiholt Hydraulic søger en kranmekaniker lærling til Aalborg.
Til dagligt beskæftiger vores medarbejdere sig med ny-opbygninger, slamsugere, kraner og NTM-aggregater. Ja, vi arbejder med alt forefaldende hydraulik. Som vores kollega vil du blive mødt af et godt sammenhold med god værkstedshumor.
Vi søger en ny kranmekaniker lærling, som har gennemført grundforløbet som entréprenør- & landbrugsmaskinmekaniker.
Har du mod på at få olie på fingrene, gang i hovedet og bruge dine muskler i en meget alsidig hverdag, er det måske dig vi skal bruge.
Du vil blandt andet komme til at arbejde med reparation og service af renovations- aggregater, slamsugere, kraner og andre former for hydraulik.
Vi lægger vægt på:
- At du er interesseret og motiveret for uddannelsen
- At du er engageret
- At du er stabil og pligtopfyldende
- At du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner
Vi har fokus på:
- Sikkerhed
- Fleksibilitet
- Ansvar og engagement
Vi tilbyder:
- En spændende læretid med mange udfordringer
- Gode arbejdsforhold og gode kolleger
- En alsidig arbejdsplads
Hos Stiholt arbejder vi efter værdierne Tillid, Kvalitet og Viden.
Vi plejer vores kunders tillid til os, ved at sætte kunden i fokus og sammen finde den bedste løsning i første forsøg - og vi forventer, at du har samme tilgang til dit daglige arbejde.
Som medarbejder hos Stiholt forventer vi, at du følger tingene til dørs, og laver selvkontrol på dit arbejde, så dine kunder føler, de får kvalitet både i service, materiel og planlægning når de kommer på værkstedet hos Stiholt.
Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.
Har du brug for yderligere information om stillingen kontakt Troels Nielsen på telefon +45 6029 4409.
Søg jobbet ved at sende en ansøgning til job@stiholt.dk, mærket ”Kranmekaniker lærling, Aalborg”.
Ansøgninger vil blive behandlet løbende.
Im. Stiholt A/S er autoriseret Scania forhandler, Palfinger forhandler, Fassi forhandler, Jekko forhandler, Hammar servicepartner og eneimportør af NTM renovationsaggregater med filialer i Sæby, Thisted, Aalborg, Hjørring, Nørre Aaby, Viborg og København. Im. Stiholt A/S beskæftiger sig med salg og servicering af den tunge trafik og har i alt ca. 220 ansatte.
Im. Stiholt A/S er en del af Stiholt Gruppen, der beskæftiger ca. 240 medarbejdere og arbejder ud fra værdierne Tillid, Kvalitet og Viden. Vi sætter kunden i fokus og søger altid at finde frem til den bedste løsning i samarbejde med kunden, og får det gjort rigtigt første gang.
Ud af de ca. 240 medarbejdere er de ca. 35 lærlinge/elever, så vi altid har næste generation af dygtige medarbejdere på vej. Det er lige fra lastvognsmekanikere, kranmekanikere, handelsassistenter på lageret, kontorassistenter, IT supportere og til kleinsmede.
-
Lading Maskinforretning søger en materielmekaniker-elev med tiltrædelse snarest muligt.
Vi er en virksomhed beliggende i Tilst ved Århus som sælger maskiner og materiel indenfor have/park branchen.Vi lægger vægt på, at du har/er:
• Har bestået grundforløbet
• Ordenssans
• Frisk, udadvendt, engageret og stor lyst til at skrue
• Serviceminded overfor både kunder og kollegaer
• Ansvarsbevidst, selvstændig og initiativrigVi er forhandler og serviceværksted for bla. Husqvarna, Egholm, Stamas, Giant, Melex m.fl.
Gå evt. ind og tjek vores hjemmeside www.ladingmf.dkKunne det være noget for dig at blive vores nye elev, så send en ansøgning til:
Lading Maskinforretning A/S
Anelystparken 23
8381 Tilst
sh@ladingmf.dkKontaktperson: Søren R. Jensen – 40 91 84 66
Du er meget velkommen til at ringe til Søren, hvis du har spørgsmål eller vil høre lidt nærmere.
Men ellers glæder vi os til at modtage din ansøgning. -
Vi søger en landbrugssmede elev.
Vi lægger vægt på, at du har:
- Interesse for faget
- Har bestået grundforløbet
- Ordenssans
- Frisk og udadvendt
- Engageret og motiveret
- Serviceminded
- Gode samarbejdsevner
- Ansvarsbevidst og selvstændig
- Initiativrig og fleksibel
Vi tilbyder:
- Alsidige arbejdsopgaver i en travl hverdag
- Et team af dygtige og engagerede kollegaer
- Ordnede forhold
Har dette vakt din interesse, så send ansøgning til:
Lundtofte Maskinservice ApS
Smedevej 6A
Tobøl
6683 Føvlingjohn@lundtofte-maskinservice.dk
-
Vi søger en Lærling til vores Værksted
Herning Skov og Have Park A/S er en virksomhed med fødderne solidt placeret i det midt- og vestjyske, både hvad angår forretning og mentalitet. Vores mål er at yde det bedste hver eneste gang, hvilket også afspejles i vores produktsortiment, som vi sælger og servicerer til erhvervsdrivende og private, derfor vil vi gerne have dig på holdet for at få en god uddannelse, der kan føre dig vidt.
Uddannelse:
Udvikling/ Oplæring: Hos HSHP kommer du til at udvikle dig i den rigtige retning. Du kommer til at lære hvordan man servicere og reparere specialkøretøjer, elektriske maskiner, skov, have og park maskiner.
Kollæger: Vi er mere end 30 ansatte og i vækst. Så du får en masse spændende kollæger, og du lærer at samarbejde på tværs af afdelingerne
Din oplæring i fokus: Du vil blive oplært af mange dygtige og erfarne medarbejderne, og lære at se salg og virksomhedsdrift fra nogle spænende vinkler. Hos HSHP kommer du til at udvikle dig i den rigtige retning.
Vores krav:
- Taler og skriver flydende dansk
- Teamplayer
- Effektiv og mødestabil
- Serviceminded
- Positiv indstillet på forandringer
- Skal være i stand til at håndtere fysiske opgaver
- Lysten til at arbejde med IT, teknik og mekanik
- Du har bestået (eller forventer at bestå) mekaniker grundforløb
Vi tilbyder en stilling i en spændende virksomhed i udvikling, hvor du får gode kollegaer. Du vil naturligvis få en oplæring i et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Løbende videreuddannelse og opkvalificering. Frihed under ansvar og løn under hele uddannelsen.
Kom med på holdet!
Vi vil meget gerne have dig med på holdet, så send din ansøgning til sp@hshp.dk . Hvis du har yderligere spørgsmål, kontakt vores Værkfører Poul Hendrik Holse PHH@hshp.dk Ansættelsessamtaler afholdes løbende, og stillingen kan søges indtil den rette kandidat er fundet
Vi glæder os til at høre fra dig!
-
Hos os får du et spændende og alsidigt uddannelsesforløb, som giver dig masser af nye kompetencer og karrieremuligheder.
Om uddannelsenSom handels-trainee hos DS Stålprofil A/S vil du gennemgå en varieret uddannelse, der strækker sig over to år. Du vil fra første dag indgå i vores professionelle salgsteam og hurtigt få tildelt egne opgaver og ansvarsområder. Du vil gennem din uddannelse tilegne dig redskaber og kompetencer, som du kan bruge resten af livet, og som er stærkt efterspurgt på arbejdsmarkedet. Din uddannelse hos DS Stålprofil starter nu – og hele forløbet finder sted på arbejdspladsen, så du bevarer den daglige kontakt til kollegaer og kunder i hele trainee-perioden.
Dine karrieremulighederEfter en velgennemført handelsuddannelse hos DS Stålprofil A/S er der forskellige muligheder for at fortsætte din personlige udvikling. Måske er du kommende intern sælger, salgskonsulent eller Key Account Manager. Efter uddannelsesforløbet er mulighederne for fastansættelse hos os rigtig gode.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:• Kunderådgivning og -service
• Ordrebehandling
• Udarbejdelse af tilbud
• Assistance ved messer og events
• Backup til salgskonsulenterDine arbejdsopgaver og ansvarsområder vil løbende blive justeret, så det passer til dit niveau og dine ambitioner.
Du bliver en del af et ungt team, hvor vi har en uformel og fri tone og værdsætter den gode stemning.
Glæd dig også til:• Sund og varieret frokostordning
• En aktiv personaleforening, der laver event i løbet af året - Alt fra champagnesmagning til julefrokost og sommerfest.
• Teambuilding events 2 gange årligt
• Gratis frugt, kaffe, forfriskninger osv. i løbet af dagen
• Gode kollegaer, der støtter og bakker dig opArbejdspladsen er praktisk beliggende i Hobro - Tæt på motorvejen og lige midt mellem Aalborg og Aarhus.
For at komme i betragtning som handels-trainee har du:• Som minimum afsluttet HHX, HTX, STX, HF eller EUX Business
• Lyst til at lære nyt og udvikle dig indenfor salg
Sådan ansøger duSend os en ansøgning mærket ”Handels-trainee” og vedhæft relevante bilag. Ansøgningen sendes på mail til aac@ds-staalprofil.dk. Send din ansøgning hurtigst muligt. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Teamleder Anette Amdi Christensen på +45 96 57 28 33
-
Har du hænderne skruet rigtigt på, og vil du lære verdens bedste truck at kende?
Så er det dig, vi leder efter som vores nye lærling! Lige nu søger vi 2 lærlinge.
STILL trucks hører til blandt de bedste på markedet, og indgår i vores automatiske løsninger med selvkørende trucks.
Vores værksted ligger i Kolding, her vil du blive uddannet blandt dine 20 kolleger. Derudover har vi over 50 udekørende montører i Danmark, så der er, efter færdiggjort uddannelse, jobmuligheder i hele landet. Udekørende montører starter og slutter deres arbejdstid ved bilen, så der er mulighed for et selvstændigt job, med en høj grad af frihed, som passer godt ind i et familieliv.
Vi stiller krav! Vi forventer, at du er stabil, selvstændig og fleksibel. Du skal dygtiggøre dig i løbet af din uddannelse.
Til gengæld tilbyder vi gode vilkår, herunder konkurrencedygtige løn- og pensionsvilkår. Der er mulighed for specialisering i automatiske anlæg, videreuddannelse eller måske et job udenfor Danmark hos andre afdelinger af STILL. Hos os er drømme og ambitioner velkomne.
Vi er ISO-certificerede på Miljø og Arbejdsmiljø, og sætter en ære i at arbejde sundt og sikkert.
Du kan komme fra et skoleforløb eller fra skolepraktik. Der er også muligheder, hvis du vil være voksenlærling eller du er EUX'er. Den typiske skolelinje for vores lærlinge er entreprenør- eller landbrugsmaskinmekaniker, og vi samarbejdser med HEG i Aars.
Det er en styrke, at vi er forskellige - så vi opfordrer alle interesserede, der kan se sig selv i ovenstående, til at søge stillingen.
Er du nysgerrig? Så ring til værkstedschef Søren Lunderskov +4530127518 eller send lidt om dig selv på soren.lunderskov@still.dk. Vi holder samtaler løbende.
Still er en af verdens førende totaludbydere af gaffeltrucks og lagerteknikmateriel. STILL-koncernen beskæftiger mere end 9.500 medarbejdere inden for forskning, udvikling, produktion, salg og service. STILL Danmark A/S er et 100 %-ejet datterselskab af STILL GmbH i Hamborg, som indgår i en af verdens største gaffeltruck-koncerner. STILL Danmark A/S er blandt de markedsførende i Danmark med over 100 medarbejdere og en årsomsætning på mere end DKK 400 mio.
-
Virksomhed søger en entreprenørmaskinmekanikerlærling. Tiltrædelse snarest muligt.
Vi lægger vægt på, at du har/er:
- Interesse for faget
- Har bestået grundforløbet
- Ordenssans
- Frisk og udadvendt
- Engageret og motiveret
- Serviceminded
- Gode samarbejdsevner
- Ansvarsbevidst og selvstændig
- Initiativrig og fleksibel
- Er klar til at tage en ekstra tørn når det brænder på
- Indgå i et team på 3-4 svende
Er du interesseret i stillingen, så send en ansøgning til:
Sejlstrup Entreprenørforretning A/S
Risgårdsvej 64
9480 Løkken
Kontaktperson: Anders Jensen. Tlf. 20297088
Bonus info:
Sejlstrup Entreprenørforretning A/S er en familieejet virksomhed med 66 år på bagen.
Vores forretning er meget alsidig med alt inden for jord, kloak, vej, nedbrydning ect.
Vrå Mørtelværk og VM Mørtel er også en del af firmaet.
Pt. beskæftiger vi ca. 150 medarbejder.
-
Hos Sivertsen A/S har vi rigtig travlt og derfor søger vi til vores have- og park afdeling i Roskilde. Vi søger en lærling, som vil lære at servicere og reparere det grønne materiel samt robotklippere.
- Så har du lyst til at være en del af vores professionelle serviceteam, kan du læse videre herVi tilbyder:
• En moderne arbejdsplads med ordnede forhold, motiverede og dygtige kollegaer.
• Udfordrende og alsidige arbejdsopgaver.
• Stor faglig- samt personlig udfordring, i et frit og uformelt miljø.
• Løn efter kvalifikationer.Vi forventer at du
• Er villig til at lære.
• Er i besiddelse af god ordenssans og er struktureret.
• Er fleksibel og god til at samarbejde.
• Har it kundskaber på brugerniveauAnsættelse/uddannelsesaftale efter aftale.
Al henvendelse vil blive behandlet med diskretion.Hvis spørgsmål til stillingen kontakt da, værkfører Maria Claumarch på mac@sivertsenas.dk eller Ivan Pedersen på ip@sivertsenas.dk. Ellers send os et par ord om dig selv på mail job@sivertsenas.dk Du kan også møde os på facebook ”Sivertsen A/S”
Sivertsen A/S har et dagligt tæt samarbejde med datterselskaberne Øbakke A/S.
For yderligere information se på www.sivertsenas.dk, www.hellisen.dk og www.obakke.dk -
Brande Vognfabrik ApS søger en kranmekanikerelev.
Har du lyst til at blive en af Danmarks kommende super opbygger så slå til.
Du får en alsidig hverdag med udforinger inden for hydraulik, pneumatik, svejsning og strøm.
Vi lægger vægt på, at du har/er:
- Interesse for faget
- Har bestået grundforløbet
- Ordenssans
- Frisk og udadvendt
- Engageret og motiveret
- Serviceminded
- Gode samarbejdsevner
- Ansvarsbevidst og selvstændig
- Initiativrig og fleksibel
Er det dig vi mangler, så kontakt os for ydeliger information.
Brande Vognfabrik ApS
Lillebælt 3
7330 Brande
Kontaktperson: Nina Houlberg
Tlf. 97181222
-
Vi søger entreprenørmekaniker-lærlinge til vores værksted i Skejby
Hos Zeppelin Danmark A/S uddanner vi Danmarks Bedste Lærlinge.
Det har vi bevist nu to år i træk, og det er vi rigtig stolte af.
Vi søger lærlinge med interesse i el, hydraulik, svejsning, klargøring, service, fejlfinding,
opbygning m.m. af primært Caterpillar entreprenørmaskiner.JOBBET:
• Som lærling vil du blive oplært af vores servicemekanikere, som er kendt for at være branchens bedste.
• Du får en læreplads i trygge rammer og under ordnede forhold.
• Du får ansvar og får lov til at prøve dig selv af.
• Du får mulighed for at komme ud og opleve verden.
• Du bliver en del af et socialt fællesskab, hvor det er sjovt at gå på arbejde.PROFIL:
• Du er i lære som Entreprenørmaskinmekaniker - grundforløb 2.
• Du har en god portion energi, drive og lyst til at lære nyt.
• Du er engageret og motiveret.
• Du er omhyggelig og har god ordenssans.
• Du brænder for faget og din uddannelse.
• Du kan godt lide at arbejde i et team.SPØRGSMÅL OM STILLINGEN RETTES TIL:
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Værkstedschef Michael Larsen tlf. 7251 0269 eller til Service Manager Søren Haurum tlf. nr.Zeppelin Danmark A/S
Park Allé 363 - 2605 Brøndby
Jens Olsens Vej - 8200 Aarhus N
7025 2211 - zeppelin-cat.dk -
Brænder du for avanceret teknik og ønsker du en udfordrende, sjov og lærende hverdag i en international virksomhed?
Så er du måske vores kommende lærling som mekaniker hos LOXAM i Odense.
Vi søger snarest muligt en dygtig og stabil lærling, med interesse for teknik og viljen til at lære, vi kan tilbyde et forløb med læring inden for entreprenørmateriel, el og hydraulik.
Du er sikkert i gang på grundforløbet inden for entreprenørmateriel. Og har lyst til at være med til at tage ansvar for dit forløb, i tæt parløb med os. Det vigtigste er, at du har lyst til at arbejde med entreprenørmateriel og du har grundlæggende færdigheder og en konstruktiv holdning til forløbet.Som lærling får du
Du bliver en del af et stærkt hold med 5 kollegaer på værkstedet, med stor fokus på et uformelt arbejdsmiljø, med en positiv og humoristisk omgangstone. Aktivitetsniveauet er højt og vi går ikke på kompromis med hverken vores sikkerhed, kvalitet eller service.Derudover får du:
Faglige udfordringer med frihed under ansvar
Fokus på dig og din udvikling
Gode kompetente kollegaer som vil følge og vejlede dig
En bred maskin teknisk viden da vi har mange forskellige maskinerArbejdsprofil
Du kommer til at blive lært op i alle former for reparation, service og vedligehold af entreprenørmateriel Stort som småt. Reparationer kommer primært til at foregå fra vores eget værksted, men kan også forekomme ude på byggepladser mv., hvor kunderne anvender materielletLidt om dig
Du er i gang med en relevant faglig uddannelse og har måske allerede en eller anden relevant erfaring med reparation og eftersyn på entreprenørmateriel.
Du skal opnå gode kompetencer og kundskaber indenfor hydraulik og el-teknik, herunder diagramforståelse.
Du skal kunne håndtere computer til brug af forskellige serviceprogrammer, bestilling af reservedele osv.
En fordel at have kørekort B, og gerne truckkort (ikke et krav)
Du er kvalitetsbevidst og går op i at aflevere et ordentligt stykke arbejde
Du er fleksibel, serviceminded og besidder en god ordenssans
Du er udadvendt og positivt indstillet på at løse mange forskellige opgaverÅbningstiden: kl. 07:00 – 15:00 (14:30 fredage) og din arbejdstid vil være i dette tidsrum.
Arbejdssted: Sivmosevænget 4, 5260 Odense STiltrædelse: Januar 2023, men vi venter gerne på den rette kandidat.
Spørgsmål: Ang. stillingen kan rettes til Mekaniker ansvarlig René Lars Norman Pedersen Telefon. 40206953. eller mail: rnp@loxam.dk -
Skal du være en del af vores team?
Vil du være vores nye entreprenørmaskinmekaniker - og vores kollega? Er du en, der elsker at arbejde med traktorer og maskiner? Så er det lige dig, vi mangler.
Vi har forrygende travlt og søger en engageret mekanikerlærling, der har teknisk flair, og som virkelig brænder for en uddannelse inden for maskinbranchen.
Du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er en kammeratlig og uformel omgangstone. Vi har super værkstedsfaciliteter. Lyder det ikke fedt og er det ikke noget for dig?Lidt om dig:
Du er ansvarlig og kan yde en god service
Traktor og teknik har din store interesse
Du sætter en ære i at være punktlig og overholde dine aftaler
Du arbejder selvstændigt og effektivt
Du er en positiv teamplayer, der er forandringsvillig
Du interesserer dig for IT og ny teknologiVi tilbyder:
En skræddersyet lærlingeuddannelse, der sikrer dig den bedste uddannelse
Et super arbejdsmiljø, hvor trivsel og velfærd er i fokus
En fed arbejdsplads
Branchens fyrtårn inden for teknologisk udstyr
En arbejdsplads, hvor du kan udvikle dine kompetencer og viden
Elevløn ift. overenskomstEr det jobbet for dig? Så kontakt Mike Christoffersen på mc@havdrup-maskinforretning.dk. Du er også velkommen til at ringe på tlf. 46 18 55 44 og høre mere om jobbet.
Havdrup Maskinforretning
Salbjergvej 4
4622 Havdrup -
Entreprenørmaskinmekanikerlærling til udlejningsvirksomhed i vækst!
Vi søger en dygtig og stabil lærling med interesse for teknik og viljen til at lære, og kan tilbyde et forløb med læring inden for entreprenørmaskiner hos branchens bedste udlejer.
Du har sikkert gennemført og bestået grundforløb 1 - eller forventer at afslutte dette forløb i foråret 2023.
Det vigtigste er, at du har lyst til at arbejde med gravemaskiner, dumpere. lifte, teleskoplæssere og mindre entreprenørmateriel.
Som lærling bliver du en del af et stærkt hold med gode kollegaer på værkstedet, med stor fokus på et uformelt arbejdsmiljø, med en positiv og humoristisk omgangstone. Aktivitetsniveauet er højt og vi går ikke på kompromis med hverken sikkerhed, kvalitet eller service.
Arbejdsprofil:
- Du bliver oplært i alle former for reparation, service og vedligehold af entreprenørmaskiner og materiel, samt lovpligtige årseftersyn. Vi har anerkendte produkter fra Volvo, Takeuchi, Kubota, Giant, Wacker og Yanmar m.fl.
Vi forventer, at du er:
- Pligtopfyldende og har vilje og lyst til at lære nyt
- Loyal
- Fleksibel
- Serviceminded
- Besidder en god ordenssans
Åbningstiden:
kl. 6.30 - 16.30 (15.00 fredage) og din arbejdstid vil som udgangspunkt være fordelt i dette tidsrum.
Arbejdssted: Fabrikvej 5, 8260 Viby
Tiltrædelse: hurtigst muligt, men vi venter gerne.
Har du spørgsmål til stillingen kontakt værkfører Martin V. Rasmussen på tlf. 3051 0285.
JM Trykluft A/S er en førende udbyder af entreprenørmateriel til udlejning. Fra vores afdelinger i Aarhus, Horsens, Silkeborg, Randers, Holstebro, Kolding, Billund, Vejle og Skjern rådgiver og servicerer vi Danmark med udlejning af komprimeringsmateriel, lifte/teleskop læssere, moderne skurvogne, grave- og læssemaskiner og meget mere.
-
Vi søger en ny lærling til foråret.
Arbejdsopgaverne som lærling kunne være følgende:
- Servicering og reparation af havemaskiner
- Fejlsøgning på 12v anlæg
- Fejlsøgning på 2 og 4 takts motorer
- Udpakning af nye maskiner
- Diverse småopgaver
Elevprofil
- Har interesse for faget
- Kan arbejde selvstændigt
- Kan bruge et stykke håndværktøj
- Kan tænke logisk og tage beslutninger
- Er udadvendt, ansvarlig og har en positiv natur
Tiltrædelse i februar / marts
Se mere på vores facebookside www.facebook.com/bjerringbroplaeneklipperservice
Vi er et mindre firma med 5 fuldtids ansatte og 5 deltidsansatte.
Arbejdsklimaet er frit og uhøjtideligt, og du bliver taget godt imod.
Arbejdstiden er fleksibel.
Er du interesseret i stillingen, send en ansøgning til: mail@b-p-s.dk
Kontaktperson Ove – tlf. 4422 3980
Bjerringbro Plæneklipperservice
Stærkærvej 26
8850 Bjerringbro
-
Drømmer du om en uddannelse, hvor du får mulighed for at arbejde med klargøring, vedligeholdelse og reparation af store entreprenørmaskiner som Hitachi gravemaskiner og læssere, Sandvik knusere samt Bell dumpere? Har du mod på en alsidig og udfordrende hverdag i selskab med gode kolleger? Så kan vi tilbyde dig en spændende elevplads. Som elev hos H.P. Entreprenørmaskiner bliver du en del af en familieejet virksomhed med værksted i Horsens, Bjæverskov og Nuuk.
H.P. Entreprenørmaskiner A/S er importør og distributør af Hitachi Construction Machinery, Sandvik Mining and Rock Technology og Bell Equipment. Hos os er der fokus på din faglige udvikling. Du får indsigt i at betjene, klargøre, reparere og vedligeholde forskellige entreprenørmaskiner - store som små. Den ene dag klargør du en 50 tons gravemaskine og dagen efter foretager du et servicetjek på en lille minigraver.
Som elev hos os får du:
- En god arbejdsplads, samt et godt arbejdsmiljø - med engagerede kollegaer og spændende udfordringer
- Personlig og faglig læring og udvikling
- En blanding af teori og praksis
Vi forventer, at du:
- Har en interesse i maskiner
- Er nysgerrig, engageret og fleksibel
- Kan stå tidligt op og er mødestabil
- Påtænker at begynde på studieretningen og/eller er i gang og klar til praktik
Er du interesseret? Så kontakt værkfører Lars Filt på tlf. 76 82 20 20 eller skriv en mail til lf@hpe-as.dk, så kan du høre mere om en elevplads hos os.
Du søger stillingen ved at sende en motiveret ansøgning og folkeskolens afgangsbevis samt optagelsesbrev fra uddannelsesstedet til lf@hpe-as.dk
Ansættelse: Opstart og tiltrædelse i foråret 2023 - vi indkalder til samtale og ansætter løbende.
H.P. Entreprenørmaskiner A/S - Vrøndingvej 1D - 8700 Horsens - tlf. 7682 2020 - www.hpe-as.dk
Virksomheden blev grundlagt i 1981 og beskæftiger i dag 60 medarbejdere fordelt på vores 3 afdelinger i hhv. Horsens, Bjæverskov og Nuuk.
-
Drømmer du om en varieret hverdag kombineret med fart over feltet og en masse praktisk læring? 💪 Så søg en elevplads i JYSK og få muligheden for at udvikle dig 🙋
Vi søger en elev til vores vinterhold med opstart snarest muligt.
HVAD TILBYDER VI DIG
Du får chancen for at blive en del af en Retail virksomhed, som tilbyder dig en uddannelse og sikrer dig et stærkt fundament til din videre karriere. 70% af vores elever fortsætter i JYSK efter endt uddannelse. Som elev i JYSK får du:
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
- En erfaren oplæringsansvarlig til rådighed under din uddannelse
- Et team der støtter dig – fordi hjælpsomhed og respekt over for kunder og kollegaer er kernen i vores JYSK værdier
- Løn under uddannelse
- Salgsbonus
- En fleksibel arbejdsplan for at balancere arbejde og fritid
- Deltagelse i sociale arrangementer i JYSK
- Deltagelse i den årlige JYSK fest med ledsager
- 20% personalerabat i JYSK, Ilva, Bolia, SengeSpecialisten og mange flere
- En masse interne og eksterne rabatordninger
ELEVUDDANNELSEN I JYSK
Som elev i en JYSK butik, kommer du til at prøve en masse forskellige butiksområder og opgaver. Det ultimative mål med uddannelsen er at sætte et stærkt fundament for dig, så du kan videreudvikle dig i den retning, du ønsker.
Uddannelsen indebærer 2 års læring af høj kvalitet – og er en god kombination af praktik læring og teori, hvor du skiftevis er i praktik i butikken og på skoleophold. Du vil være i tæt samarbejde med andre elever – både fra butikken og på tværs af landet.
Uddannelsen består af fem moduler, hvoraf fire af dem foregår på JYSK Academy i HimmerLand. Skoleopholdene er spækket med spændende leverandørbesøg, teoretisk viden og praktiske cases.
Med JYSK får du muligheden for at kickstarte din karriere. Og hvem ved – måske driver du din egen JYSK butik en dag?
Læs mere om elevuddannelsen i JYSK her.
HVAD FORVENTER VI AF DIG
- Du opfylder uddannelseskravet til at blive optaget på en elevuddannelse i detail. Se adgangskravene her.
- Du er klar til to år fyldt med læring og udvikling - både på skolen og i butikken
- Du brænder for et godt salg
- Du er klar til at tage fat og være en aktiv del af et konkurrenceminded team
- Du har gåpåmod, tager initiativ og nyder at tale med kunder
LYDER DETTE SOM DIT NÆSTE JOB? Ansøg i dag!
Rekrutteringsprocessen i JYSK Danmark:
Vi behandler løbende ansøgninger og afslutter rekrutteringen, når vi har fundet den rigtige kandidat. Vi afholder altid både en 1. og 2. samtale i JYSK – og til udvalgte stillinger kan du forvente at skulle lave et videointerview, hvor vi ser frem til at høre om din motivation for jobbet, samt foretage to tests (en problemløsning og en personlighedsprofil).
OM JYSK
Vi tror på, at vores medarbejdere er nøglen til vores succes – og ikke mindst grunden til at vi er vokset fra én butik i 1979 til over 3000 butikker på verdensplan i dag. Derfor stræber vi også efter at tilbyde udvikling og muligheder for at kunne opnå højere potentiale. Vi sætter desuden en ære i at belønne engagement og en god indsats blandt vores medarbejdere.
Vores tre grundlæggende værdier i JYSK – Købmand, Kollega og Korpsånd – stammer fra vores grundlægger Lars Larsen. De udtrykker den opførsel og attitude, som vi kan forvente af hinanden. Hos JYSK har vi tillid til hinanden, og vi tror på uddelegering og frihed under ansvar.
JYSK ønsker at inkludere alle uanset alder, køn, race, seksuel orientering, fysiske og psykiske handicaps, etnicitet og erfaring. Sammen sikrer vi en inkluderende kultur, der opmuntrer, støtter og hylder vores medarbejders forskelligheder. Vi tror på, at sammensætningen af vores unikke personligheder og talenter gør os til et stærkere team.
-
En uddannelse med mange muligheder
Brænder du for at tage en uddannelse i et spændende og udviklende miljø? Hos Grundfos har vi nemlig din faglige og personlige udvikling i fokus - og vi sørger for, at du får mulighed for at afprøve og udvikle dine kompetencer i samarbejde med dygtige kollegaer i vores mange afdelinger.
Hvad kan vi tilbyde?
Som elev i Grundfos er der ingen tvivl om, at du påbegynder en spændende rejse. På blot to år får du nemlig fyldt rygsækken med stærke kompetencer og gode oplevelser. Når du starter som elev, er alt nyt, og derfor sørger vi for et godt introforløb med de andre elever. Som elev vil dine arbejdsopgaver være varierende, og du får mulighed for at få indflydelse og tage ansvar. Gennem mange års erfaring med uddannelse af elever og lærlinge, sikrer vi høj faglighed og vedvarende udvikling i et stærkt fællesskab. Som elev i Grundfos får du rigtig gode karrieremuligheder. Mange af vores elever får job på Grundfor efter endt uddannelse og gør karriere i virksomheden.Hvem er du?
Som person er du målrettet og ansvarsbevidst. Du kan lide at arbejde systematisk med afvekslende opgaver, og du har flair og interesse for professionelle it-redskaber. Du er serviceminded, og du har lyst til at arbejde sammen med mange forskellige mennesker i en global virksomhed.Uddannelsens opbygning
I løbet af de 2 år veksler du mellem praktisk læring og skoleophold på Aarhus Business College i Odder. For at blive elev hos Grundfos skal du opfylde følgende adgangskrav:- Du skal enten have gennemført en: HG2, HGV, HGS, HHX eller EUX Business med grundfagene på tilstrækkeligt adgangsgivende niveau
- Med en HF, STX eller HTX skal du have en supplerende EUD-student med fagretning kontor
Du kan læse mere specifikt om de enkelte afdelinger, der søger kontorelever på vores hjemmeside. Er du over 25 år og opfylder adgangskravene, SKAL du vedhæfte en realkompetencevurdering, som den nærmeste handelsskole kan foretage for dig.
Nysgerrig?
Vil du viede mere elevuddannelsen? Kontakt senior CSR Specialist Dorthe Sandst på tlf. 8750 4487 eller send en e-mail til dsandst@grundfos.com. Send din ansøgning ved at søge via vores hjemmeside grundfos.dk/erhvervsuddannelser. Vi behandler ansøgninger løbende, og vi glæder os til at høre fra dig - og eventuelt se dig til en uddybende samtale.Vil du vide mere om Grundfos' erhvervsuddannelser? Find os på Facebook, hvor du kan læse historier fra vores nuværende elever.
Om Grundfos
Grundfos er verdens førende pumpeproducent med aktiviteter i mere end 55 lande og med over 20.000 medarbejdere. Vi udvikler attraktive produkter, der er med til at sikre rent vand til alle og nedsætte elforbruget markant. Desuden støtter vi op om verdensmålene for bæredygtig udvikling, og vi er de bedste inden for vores felt. -
Salgsassistentelev til serviceenheden
Du er det første kunderne møder ude i varehusene og butikkerne. Du kender det sikkert godt – som kunde oplever man hurtigt forskellen på en medarbejder, der er servicemindet og engageret i sit arbejde, og én der ikke er. Det er forskellen der gør, at kunderne kommer igen og igen. I Salling Group har vi derfor store forventninger til dig. Hos os vil du i høj grad komme til at arbejde med områder som kundevejledning, samarbejde, salg, drift og mange andre spændende opgaver.
Hverdagen
Du bliver fra starten engageret i et levende arbejdsliv med masser af ansvar, for selvom du er under uddannelse, er du også allerede i gang med din karriere.Ansøgningskrav
For at starte som salgsassistentelev hos os, skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:
- EUD/EUX Business-eksamen
- HHX-eksamen
- Studentereksamen, HF’er eller HTX’er kombineret med 5-ugers EUD/HGS
Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og adgangskrav lige her
Så er du på jagt efter en uddannelse, hvor mulighederne for at gøre karriere er rigtig gode? Har du gå-på-mod og evner til at gennemføre et seriøst uddannelsesforløb – så er salgsassistentelevuddannelsen lige noget for dig!
Jobbet
Du bliver med det samme en del af et velfungerende team i en af Danmarks største virksomheder. Du kan forvente en afvekslende hverdag, hvor du får kundekontakt fra første dag, og du vil hurtigt blive et af de kendte ansigter, som kunderne søger for hjælp og assistance.Du arbejder med mange forskellige opgaver, bl.a.
- Kundeservice. Du lærer om korrekt reklamationsbehandling, og hvad loven siger, og du lærer også, hvordan du håndterer de svære situationer. Du er helt i front hos kunderne, når Salling Group gennemfører nye projekter og aktiviteter, der giver en endnu bedre indkøbsoplevelse.
- Personligt salg. Du vil i løbet af din uddannelse bl.a. blive tilknyttet kiosk og brødudsalg (eller anden salgsfunktion), hvor du med et smil vejleder kunderne og sikrer, at kundens køb kører glat igennem.
- Varepræsentation og -oplæg/konceptstyring. Du vil blive sat godt ind i vores koncepter, som du skal sikre bliver overholdt, ligesom du skal sikre, at varerne er lækkert og indbydende præsenteret.
- Driftsopgaver. Du vil komme godt omkring en lang række faste rutiner i varehuset – som fx pengehåndtering, opfølgning på kassedifferencer og lignende.
Kvalifikationer
Du er udadvendt, service- og kundeorienteret, og du brænder for at sikre kunden den bedste oplevelse. Du kan lide den direkte kundekontakt, og det er helt naturligt for dig, at tale med – og hjælpe – mange forskellige mennesker hver dag.Interesseret?
Læs mere herVi glæder os til at høre fra dig.
-
Bliv elev i Lidl med start i august 2023!
Har du ambitionerne og viljen? Så har vi elevpladsen til dig!Er du klar til at blive en del af et vinderteam med branchens bedste kollegaer?
Så tilbyder vi dig en 2-årig elevuddannelse inden for detail, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du får bl.a. lov til at styre din egen butik med dine elevkollegaer, og du får et elevtillæg på hele 1.000 kr. ekstra, oveni den overenskomstmæssige løn.Mød vores tidligere elev Thea:
”Noget af det, jeg tager med mig fra min elevtid i Lidl, er, hvor meget man som menneske kan blomstre og vokse med sine opgaver, når man påtager sig et ansvar. Jeg gik fra at være en ret genert pige til at være hende, der går forrest. Hvis jeg ikke havde været elev i Lidl, tror jeg ikke, at jeg havde udviklet mig lige så meget personligt og fagligt,” fortæller Thea.Om jobbet
- 2-årig elevuddannelse, inklusiv 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år
- Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
- Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder
- 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-22.30
Om dig
- For at starte som elev i Lidl skal du have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb
- Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste
- Du har drive, holdånd og godt humør
- Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
- Du trives i en virksomhed med højt tempo, masser af kundekontakt og hvor to dage sjældent er ens
Vi tilbyder
- En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
- En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
- Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en frisk og ligefrem tone
- Et rigtigt godt fællesskab med engagerede og dygtige kollegaer
- Mulighed for selvbetalt sundhedsordning
- Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn*
- Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning, samt eksamensbevis, til os. I din ansøgning kan du beskrive hvem du er, og hvorfor du søger stillingen som elev i Lidl. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive en mail til elev@lidl.dk.
Tiltrædelse: August 2023 med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
*Ift. den overenskomstmæssige elevløn, for elever der har gennemført grundforløb*, f.eks. Ift. den overenskomstmæssige månedsløn pr. 01.03.2022 på 13.667 kr. for 1. års elever og 14.914 kr. for 2. års elever.
Benefits (SF)
-
SPORTMASTER søger salgselever
Er du tosset med sport? Vil du have en uddannelse, du kan være stolt af? Og en fremtid med fokus på lækre sportsbrands i en stor sportskæde? Så bliv elev hos os og gør din interesse til en karriere. Vi søger elever til hele landet med start til sommer.
Sport, sport og lidt mere sport…. Og sammenhold!
”I SPORTMASTER er vi fælles om tingene. Man kan sammenligne det med en holdsport. Vi skal arbejde sammen for at lykkes med tingene” – citat Jeppe, tidl. elev, nu souschef i en af vores store butikker.
Din uddannelse foregår primært i butikken, hvor du både lærer om salg og købmandskab, om sammenhold, godt kollegaskab og respekt for andre mennesker, og ikke mindst om produkter, anatomi og ergonomi. Du får ansvar for egne opgaver, og vi sikrer, at du opnår resultater og at du hele tiden udvikler dig – alt sammen mens du er i godt selskab med dine kollegaer.
Når du er på skole, kan vi garantere dig at det bliver sjovt og lærerigt. Du går i klasse med elever fra andre SPORTMASTER butikker, dyrker en masse sport, tester produkter og får en faglig tilgang til produkter og salgsteknikker.
Hos os får du mulighed for at blive en dygtig sælger, og du vil fra første arbejdsdag indgå som en vigtig spiller i teamet.
Med andre ord: du får masser af praktisk erfaring fra starten, og suppleret med teorien fra skolen bliver du godt klæde på til en fremtid inden for sport og salg. Læs meget mere om at være elev i SPORTMASTER her www.sportmaster.dk/elev
Om dig
Du skal have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb for at kunne starte som elev hos os, samt have gå-på-mod og være klar på at møde vores kunder med masser af energi.
Dyrker du eliteidræt? Så har vi også plads til dig. Vores skole er Team Danmark uddannelsespartner.
Er du vores næste elev?
Motivation, din personlighed og viljen til at ville lykkes vægter højere hos os end både CV og ansøgning. Brug linket, og fortæl os hvem du er – vi glæder os til at få dig med på vores team.
-
Grib chancen - Vi søger elever
Brænder du for kosmetik, helsekost eller butiksdrift?
Så har vi en plads til dig!Som elev i Matas får du:
- en omskiftlig hverdag, fyldt med kundekontakt og skønne kollegaer
- gode udviklingsmuligheder og ansvar fra dag et
- viden om beauty, helse, kundebetjening, salgsteknikker og meget mere
Er du vores nye elev?
Så send os en ansøgning allerede i dag.Du kan læse mere om elevuddannelsen på: www.mataselev.dk
-
Brænder du for at tale med kunder face-to-face og over telefonen, og går du altid efter at lave en god handel? Så er uddannelsen som handelsassistent helt sikkert noget for dig. Med en uddannelse i XL-Byg indgår du en 2-årig uddannelsesaftale, hvor du bliver faglært med et statsanerkendt eksamensbevis.
XL-Byg Farsø søger en frisk og engageret handelselev, der ønsker en karriere inden for salg til professionelle kunder som tømrere, murere og entreprenører.
Du lærer alt om:
- salg til håndværkskunder
- produktkendskab inden for træ og byggematerialer
- tegningsforståelse og digital tilbudsgivning
- udarbejdelse af store tilbud med skarpe priser og opfølgning på tilbud, så de bliver til ordrer
- forhandlinger med leverandører om stærke indkøbspriser
- drift af et eller flere produktområder
- XL-Pro webhandel
- bæredygtige byggematerialer. I uddannelsen indgår en MOLIO-certificering. Du bliver certificeret som: Rådgiver i bæredygtige byggematerialer
Med speciale i træ og byggematerialer lærer du om alle de produktområder, der anvendes på byggepladsen af vores professionelle tømre-, snedker- og entreprenørkunder. Bæredygtige byggematerialer vinder frem i disse år, derfor er der en forståelse for bæredygtige byggematerialer en væsentlig del af uddannelsen. Din personlige mentor følger dig i det daglige under hele uddannelsen, så du er i trygge hænder.
Få mere at vide om studietur, traineedag, skoleophold, karriere, videreuddannelse, mentor, løn og adgangskrav på XL-Byg trainee: Læs mere om XL-Byg uddannelsen
Ansøgning: Du søger stillingen via xl-byg.dk/ledige stillinger
Her er ideer til, hvad din ansøgning og CV kan indeholde:
- Skriv tydeligt, at du søger i XL-Byg Farsø
- Hvilken uddannelse du er i gang med og/eller senest har afsluttet?
- Har du erhvervserfaring - så skriv det endelig
- Hvad fylder din fritid? - fritidsjob, hobbyer, sport, venner/familie eller/og frivilligt arbejde
Arbejdsadressen er: XL-Byg Farsø, Søndergade 33, 9640 Farsø. Har du spørgsmål, er du velkommen til kontakte direktør, Thomas Lapirtis på tlf. 9863 1699 eller pr. e-mail på: tlk@vorupgruppen.dk
-
Start din karriere inden for salg som handelselev hos Migatronic
Vil du gerne have en karriere inden for salg? Vil du lære om customer experience i praksis? Og vil du gerne arbejde i en virksomhed med ambitiøse vækstmål og et internationalt udsyn? Hos os kommer du med på en spændende rejse, hvor du får mulighed for at præge vores digitale transformation af ordreprocessen.
Vi søger en dygtig handelselev, som brænder for god kundeservice, og som vil være med til at give vores kunder en god oplevelse. En, som er selvstændig og finder det naturligt selv at tage initiativ.
Som elev hos os vil du indgå i et team af dygtige og engagerede kolleger, der samarbejder om en professionel betjening af vores kunder. Du får en alsidig uddannelse med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
Dine arbejdsopgaver vil veksle mellem:
- Ordreafvikling (tilbudsgivning, ordremodtagelse/-registrering, fakturering, booking, forsendelse)
- Besvarelse af og opfølgning på kundehenvendelser via telefon og mail
- Support til salgsteam og datterselskaber
- Håndtering af egne kunder
- Optimering og digitalisering af afdelingens arbejdsprocesser
- Løsning af andre salgsrelaterede og tværorganisatoriske opgaver
I takt med at du udvikler dig i jobbet, vil du få flere opgaver, ligesom du får mulighed for selv at præge, hvordan du løser dine opgaver.
Om dig:
Vi lægger vægt på at du:
- Er serviceminded og giver vores kunder en professionel support
- Trives med at være udadvendt, da du vil få en bred kontakt til både kunder og kolleger
- Har lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevner
- Er fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærkt
- Har flair for at tilegne dig en ny viden af både salgsrelateret og teknisk karakter
- Har gåpåmod og godt humør
- Kommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og engelsk
- Er fortrolig med især Microsoft Outlook, Word og Excel
For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået HG2 / EUD (GF2) / EUX (det studiekompetencegivende forløb) eller HHX eller HTX, STX eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen.
Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har startet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan (RKV), som kan rekvireres via henvendelse til den lokale handelsskole.
Vi tilbyder:
Et spændende job i en virksomhed, hvor vi har fokus på udvikling og innovation, og hvor vi prioriterer en høj grad af medarbejderinvolvering.
Et job, hvor du er i daglig dialog med kunder og sælgere, og hvor du kommer helt tæt på salgsprocessen. Vi vægter vores medarbejderes trivsel højt, og samarbejde og arbejdsmiljø er en integreret del af vores hverdag.
Vi lægger vægt på at tage godt imod vores nye kolleger. Inden start udarbejder vi en introduktionsplan, så du kommer godt i gang. Vi forventer ikke, at du har forudgående kendskab til hverken salg eller svejsning. Vi lærer dig løbende de ting, du har brug for, og under hele uddannelsesforløbet vil du være tilknyttet en buddy med ansvar for din oplæring.
Migatronics hovedsæde ligger i Fjerritslev. Her er gode busforbindelser til både Aalborg og Thisted, ligesom der er gode boligmuligheder, hvis du ønsker at bo tæt på din praktikplads.
Hvem er vi:
Migatronic er en af Europas førende inden for udvikling og produktion af af svejseløsninger til den professionelle industri. Vi har datterselskaber i 9 europæiske lande og i Indien, og vores produkter bliver solgt i mere end 40 lande. Vi beskæftiger ca. 300 medarbejdere og har en årlig omsætning på ca. DKK 350 mio. Vi er altid på udkig efter ambitiøse og dygtige fagfolk, der kan hjælpe os med at nå vores mål. En vigtig del af vores succes ligger i armene på vores medarbejdere.
Sådan ansøger du:
Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi modtager kun ansøgninger via vores jobsøgningsportal. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.
Forventet tiltrædelse er 1. august 2023.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til kontakte Customer Service Manager, Kari Thomsen på 96 500 718 eller kta@migatronic.dk.
Hvis du har lyst til at høre om jobbet fra en, der kender det som "sin egen bukselomme", kan du også kontakte Simon Friis Andersen, vores nuværende elev, på tlf. 96 500 716 eller sfa@migatronic.dk.
-
Er du vores nye entreprenør maskinlærling?
Vi er en lille virksomhed med 12 medarbejdere, der hovedsageligt beskæftiger os med salg, service og reparation af gaffeltruck, løftevogne og anden intern transport, men vi står i det hele taget ikke tilbage for reparationer af alt med motor.
Vi søger en lærling som:
- Er klar til at lære nyt og har interesse for mekanik, hydraulik og el.
- Besidder et godt humør og som bidrager til en positiv hverdag.
- Er mødestabil og mod på at arbejde selvstændigt.
- Trives med forskellige opgaver og er ikke bange for at tage fat.
Hvad kan vi tilbyde:
- En afvekslende hverdag, hvor du får lov til at prøve kræfter med mange forskellige opgaver.
- En virksomhed hvor der ikke er langt til toppen.
- En lille virksomhed hvor vi gerne vil lære fra os.
- Bred uddannelse, hvor der arbejdes med mange forskellige mærker.
- Betalt færgebillet og arbejdstøj.
Sidder du med spørgsmål er du velkommen til at kontakte Søren Bro på 22493436 eller sb@lbtruck.dk. Kan du se dig selv som vores nye kollega, så send os en ansøgning og cv på sb@lbtruck.dk.
-
Brænder du for at arbejde med:
- Landbrugsmaskiner
- El
- Hydraulik
- samt almen værkstedsarbejde, kombineret med lidt servicearbejde i marken
Vi tilbyder dig:
En hverdag i en spændende og travl branche, hvor du får mulighed for personlig og faglig udvikling. Du får oveni hatten hjælpsomme og dygtige kolleger, der er engagerede i deres arbejde.Vi forventer:
At du møder udhvilet og veloplagt til tiden og passer dine opgaver - og du vil få den bedste læretid, hvis du er nysgerrig og løsningsorienteret.Tiltrædelse snarest muligt.
Ring til servicechef Lasse Jensen på tlf. 2086 5090 eller værkfører Martin Hansen på tlf. 2010 2636 for nærmere info.
Du kan også sende en ansøgning til HR - Birgitte Knudsen på bk@grimme.dk
GRIMME Skandinavien - den direkte vej til specialisten
Vi leverer og servicerer specialmaskiner til kartoffel - og roeavl samt til tørring, opbevaring og køling af kartofler, løg og gulerødder.Kendetegnende for GRIMME Skandinavien er knowhow og stor faglig ekspertise. Vi er i dag 70 ansatte i hele Norden i GRIMME Skandinavien.
-
Tænk fremad – bliv AGCO Eftermarkedstrainee!
Overvejer du en elevuddannelse i en spændende, dynamisk virksomhed, hvor hver dag er forskellig fra den forrige, og ambitionsniveauet er skyhøjt? Så er uddannelsen som Eftermarkedstrainee ved en af AGCO Danmarks forhandlere eller servicepartnere helt sikkert noget for dig.Hvad laver en Eftermarkedstrainee?
Som Eftermarkedstrainee vælger du en uddannelse med et væld af gode fremtidsmuligheder. En uddannelse, der ruster dig til et spændende og dynamisk arbejdsliv i handelsbranchen fyldt med mennesker og udfordringer, som med garanti vil være med til at udvikle dig både personligt og fagligt.En Eftermarkedstrainee arbejder bl.a. med at:
• Udføre forberedende arbejde ifm. et salgsforløb
• Udarbejde tilbud samt behandle bestillinger og aftaler
• Opdatere kundedatabaser og kalkulere priser
• Foretage kontrol og dokumentation samt håndtere fejl og fejlleverancer
• Anvende IT til lagerstyringKom i praktik i udlandet
Et ophold i udlandet er en oplevelse for livet – både på det personlige og faglige plan. Du kommer til at opleve et andet land og en fremmed kultur helt tæt på og du forbedrer dine sprogkundskaber. Du udvikler selvstændighed og viser, at du ikke er bange for at tage initiativ. Du lærer nye arbejdsmetoder og at omgås mennesker med an anden kulturel baggrund. Du får nye kolleger og venner.
Det er muligt at lægge en del af praktikken som Eftermarkedstrainee i et andet land, hvis elev og virksomhed bliver enige om det. Praktikperioden i udlandet skal være på minimum 3 mdr.
Forløbet er en kombination af en to-årig handelsuddannelse, hvor der på skoleforløbene arbejdes målrettet med alle salgets og logistikkens discipliner. Der indgås en separat uddannelsesaftale for de første to år. Det tredje år er et et-årigt traineeforløb, hvor det primært er oplæring gennem praktik suppleret med akademifag – f.eks. Salg og Salgspsykologi, Strategisk salg eller Forretningsforståelse.
De første to år af forløbet er man som Eftermarkedstrainee ansat hos en forhandler, som handelselev og dermed omfattet af overenskomsten mellem HK og DM. Som HHX eller EUX elev er der et tillæg på ca. kr. 1.000,- pr. måned. Lønnen for det et-årige traineeforløb (3. år af uddannelsen) aftales mellem trainee og virksomhed.
-
Bliv en del af vinderholdet
Sport24 Hadsund søger netop nu en elev til Danmarks Fedeste Sportskæde.
Ønsker du at gøre din passion for sport til hverdag og blive en del af et team, hvor leg, fællesskab og nærvær er kodeordene - så er det dig vi søger.
Om dig:
- Sporten har din interesse
- Du er smilende, frisk og udadvendt
- Du er social og fungerer godt i et dynamisk miljø
- Du er målrettet, serviceminded og vil gøre alt for kunderne
- Du brænder for at sælge og give kunderne en god oplevelse
- Du er troværdig, ærlig og har en tilfredsstillende straffeattest
- Du kan lide at være en del af et team og være holdspiller
- Du er fleksibel og har disciplin
- Du har minimum en 2-årig HG, HHX, Student med HG overbygning eller EUX
Du er klar til at starte din karriere i Sport24 Hadsund senest den 1. august 2023
Elevuddannelsen med sport i centrum
Som elev i Sport24 år du en 2-årig uddannelse med masser af muligheder for at afprøve og udfordre dig selv. Sport24 uddanner Danmarks bedste sports elever i en tempofyldt hverdag. Den praktiske del af uddannelsen foregår i butikken - mens den teoretiske del foregår på Business College Syd i Mommark.Er du vores nye ambitiøse elev, så send ansøgning til:
Sport24 Hadsund, mail: kgo@sport24.dkSport24 Hadsund
Butikscenter Hadsund
Telefon 9857 4133 -
Er du vores nye kollega?
Vi søger en allround elev
MX DOOR tilbyder dig en spændende allround uddannelse.
Du vil få kendskab til arbejdet med salg, administration,
markedsføring, lager, logistik og indkøbSTATUS: Dette job er pt. ledigt.
Uddannelsen er en 2-årig handelsuddannelse, der veksler mellem skoleophold og praktik.
Som elev hos MX DOOR får du en uddannelse med højt fagligt niveau og kommer til at arbejde
i et inspirerende miljø med et stærkt sammenhold på tværs af afdelinger og kontorer.I praktiktiden bliver du oplært i såvel salgsafdeling som administrations-og lager/indkøbskontoret,
hvor du kommer til at stifte bekendtskab med alle grene af logistikken som for
eksempel vedligeholdelse af data i relevante it-systemer, varemodtagelse, indkøb, lageroptælling
og fakturering. Derudover vil du blive oplært i ordrebehandling, tilbudsgivning, booking af
forsendelse og markedsføring.Du får en bred kontaktflade både internt og eksternt i forhold til leverandører og kunder.
Der vil blive lagt vægt på evne som kommunikation, relationer, organisering, planlægning og
overblik, og som allround elev hos os arbejder du sammen med vores erfarne medarbejdere og
lærer fra dem, så du hurtigt kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine egne opgaver.Du får løn under hele uddannelsesforløbet – også i skoleperioderne.
Har du det grundlæggende på plads?Vi er åbne for alle ansøgere, uanset alder og baggrund, dog har vi nogle få krav, som skal
være opfyldt:· Minimum afsluttet HHX eller EUX
· Du er fleksibel, dedikeret og positiv af natur.
· Daglig brug af Office-pakken og har generelt let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer.
· Du arbejder meget struktureret, fokuseret og selvstændig med en høj grad af
ansvarlighed. Og sætter en ære i at udføre arbejdet rigtigt første gang.
· Lysten til at dygtiggøre dig og viljen til at kæmpe for at nå i mål sammen med dine
kolleger
· Taler og skriver dansk og engelsk
· God fysik – da dette kræves af enkelte opgaver på vores lager
Nysgerrig på hvad du får?MX DOOR er en virksomhed med en flad organisation, hvor alle er anerkendt for det arbejde,
der ydes. Du får kolleger, som træder til, når behovet er der, og er klar til at hjælpe. Vi er ét stort
samlet team, hvor du og dine kolleger sammen løfter virksomheden hen mod succes. Ud over
spændende opgaver og et imponerende kollegialt sammenhold, får du løn mv. efter
overenskomsten samt helbredssikring og diverse personalegoder.Du vil være med til at gøre en forskel i et spændende internationalt job, som bl.a. omfatter:
· Telefonbetjening
· Ansvarlig for indkøb af kontorartikler mm
· Varemodtagelse/udsendelse af følgesedler
· Pakning af tilbehør og booking af forsendelser
· Fakturering
· Registrering af indkøb og omkostningsbilag
· Vedligeholdelse og ajourføring af varekartotek og øvrige it-systemer
· Lager optælling
· Udarbejdelse af tilbud og ordrebehandling
· Marketingsarbejde
· Indkøb af varer i hele Europa
For den rette medarbejder forventes tilbud om fastansættelse efter færdiggørelsen af
elevperioden.Ansøgning
Send din ansøgning til an@mxdoor.dk mærket med ‘allround elev’. Vi ser løbende
ansøgningerne igennem og ansætter, når vi finder den rigtige.
Forventet startdato er august 2023 eller senere.MX Door, Messevej 12 A, 9600 Aars, Telefon: +45 97 99 17 00, CVR: 38 17 8687
-
for at tale med kunder face-to-face og over telefonen, og går du altid efter at lave en god handel? Så er uddannelsen som handelsassistent helt sikkert noget for dig. Med en uddannelse i XL-BYG indgår du en 2-årig uddannelsesaftale, hvor du bliver faglært med et statsanerkendt eksamensbevis.
XL-BYG Rold Trælasthandel søger en frisk og engageret handelselev, der ønsker en karriere inden for salg til professionelle kunder som tømrere, murere og entreprenører.
Du lærer alt om:
- Salg til håndværkskunder
- Produktkendskab inden for professionelt el-værktøj, arbejdsbeklædning, maling, fuger, håndværktøj og beslag
- Udarbejdelse af store tilbud med skarpe priser og opfølgning på tilbud, så de bliver til ordrer
- Forhandlinger med leverandører om stærke indkøbspriser
- Drift af et eller flere produktområder
- XL-PRO webhandel
Med speciale i professionelt værktøj lærer du om alle de maskiner, beslag, beklædning, maling, belysning etc., der anvendes på byggepladsen af vores professionelle tømre-, snedker – og entreprenørkunder. Du skal ikke vide noget i forvejen. Din personlige mentor følger dig i det daglige under hele uddannelsen, så du er i trygge hænder.
Få mere at vide om studietur, traineedag, skoleophold, karriere, videreuddannelse, mentor, løn og adgangskrav på XL-BYG trainee: Læs om uddannelsen
Ansøgning: Ansættelse er efter aftale. Du søger stillingen via xl-byg.dk/ledige stillinger eller direkte på linket: Ansøg her
Her er ideer til, hvad din ansøgning og dit CV kan indeholde:
- Skriv tydeligt, at du søger i XL-BYG Rold Trælasthandel og gerne hvorfor, du søger i netop XL-BYG?
- Hvilken uddannelse du er i gang med og/eller senest har afsluttet?
- Har du erhvervserfaring – så skriv det endelig
Arbejdsadresse: XL-BYG Rold Trælasthandel, Østergade 23, 9510 Arden. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Proffcenterleder Jesper U. Christiansen I 4057 1266 I juc@roldtrae.dk
-
Er du vores nye økonomielev?
Hos Knauf A/S i Hobro søger vi en økonomielev til vores Shared Service Center. Så hvis du er interesseret i at få en spændende økonomiuddannelse med praktisk erfaring, har vi måske elevpladsen til dig.
Vi er en del af en international organisation, hvor vores Shared Service Center arbejder med økonomiopgaver for Knauf-selskaber i henholdsvis Danmark, Norge, Sverige og Finland. Du bliver, med reference til vores Regnskabschef, en del af et team bestående af fire dygtige medarbejdere, som alle er klar til at gå en ekstra mil for hinanden.
Som økonomielev hos Knauf, kan du forvente at få:
- en alsidig uddannelse i vores bogholderi/Shared Service Center, hvor du både vil få mulighed for at arbejde med opgaver inden for debitor, kreditor og finans
- en uddannelse i en velfungerende virksomhed, hvor nytænkning og målrettethed værdsættes
- et uformelt, men fagligt dygtigt og professionelt miljø
- en arbejdsplads hvor trivsel, samt din personlige og professionelle udvikling, vægtes højt.
”Jeg fik en rigtig god velkomst og alle var vildt imødekommende og utrolig hjælpsomme. Det er fedt at arbejde et sted, hvor alle siger hej til alle, og hvor jeg som elev bliver set som en ligeværdig kollega, og ikke blot elev.
Selv som elev har jeg stor frihed under ansvar, det er fedt at mærke at jeg bliver set som en vigtig del af teamet. Lige fra min opstart som elev, har jeg fået lov til at arbejde på egen hånd, uden at blive kontrolleret. Min leder har stor tiltro til, at jeg kan løse meget selv og hvis jeg får brug for hjælp, er der altid en kollega klar til at hjælpe.”
Nuværende økonomielev
Den ideelle kandidat
For at få succes vil det være at foretrække, hvis du har bestået eller består EUX, EUS eller HHX-eksamen senest juni 2023. Du skal have flair for tal, et godt kendskab til IT og være vant til at arbejde med MS Office-pakken. Derudover forventer vi, at du er serviceorienteret, åben og ansvarsbevidst. Du er struktureret og kan lide at have flere bolde i luften på én gang.
Derudover er det vigtigt, at du brænder for at arbejde med store og små opgaver inden for økonomi, er udadvendt, initiativrig og ikke mindst nysgerrig på nye udfordringer. Du skal være god til dansk og engelsk i skrift og tale.
Vi forventer, at du vil kunne tiltræde 1. september 2023.
Interesseret?
Vi gennemgår ansøgninger løbende, så hvis ovenstående har vagt din interesse opfordres du til at sende din ansøgning afsted allerede i dag og ikke senere end 10. august 2023.
Hvis du har spørgsmål vedrørende elevpladsen eller stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte vores regnskabschef Mette Fogh Hansen på tlf. 20 66 69 90
Vi ser frem meget til at høre fra dig!
-
365discount søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere
I 365discount ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har et mål om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.
Lær alt om at arbejde i butik
Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.
Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre 365discount til Danmarks mest ambitiøse discountkæde, som ikke går på kompromis med hverken kvalitet eller god service. Når du assisterer kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det til en god kundeoplevelse at handle i 365discount.
Lærerige skoleophold og studietur
I løbet af de 2 år du er under uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.
Du bliver tilbudt en gratis studietur med de andre elever fra dit hold, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af 365discount-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, fakta, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.
Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse, fællesskab og gode oplevelser.
Kan du se dig selv som leder?
I 365discount vil vi være den "lokale købmand", og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elever som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.
Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har interesse i at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter.
Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:
- HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX
- STX/HF/HTX, gerne suppleret med 5 ugers EUS
Har du, hvad der skal til?
Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 18-06-2023
I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
365discount - det rigtige sted at gøre en forskel
I 365discount har vi en effektfuld og simpel vision: Discount skal være billigt, nemt og godt for vores kunder. Visionen er vigtig og kalder på vores fokus og dedikation. Og vi står sammen om at udleve netop dét hver dag. Vi ved nemlig, at det er alle os 365’ere, der sammen gør den helt store forskel for hver enkelt kunde – uanset om vi er butikschefer, elever, nøglebærere eller noget helt fjerde.Psst… Hvis du er nysgerrig på vores profil, kan du læse mere om os, fx vores bæredygtige initiativer og vores særlige sortiment, her.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=00bdcb8 -
Reservedelselever - Mercedes-Benz, Renault, Dacia og Ford
Vi søger nye reservedelselever til vores afdelinger i Albertslund, Avedøre, Kastrup, Randers, Roskilde, Silkeborg, Slagelse, Vejle, Viborg, Aalborg, Aarhus og Aars. Opstart vil være august/september måned efter aftale. Hos os er der rig mulighed for at prøve kræfter med en 2-årig uddannelse i en branche, der er i rivende udvikling. Skal du med på holdet?
Vi kan tilbyde dig en udfordrende og indflydelsesrig elevplads hos en af Danmarks største bilforhandlere. Du vil blive oplært i mærkerne Mercedes-Benz, Ford, Renault eller Dacia (alt afhængig af, hvilken afdeling du søger til) sideløbende med, at du gennemfører uddannelsen til handelsassistent (AUTO) ved Business College Syd i Mommark.
Du vil, som reservedelselev hos Ejner Hessel, få rig mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer, ligesom du vil opleve et uhøjtideligt og humoristisk arbejdsmiljø. I din elevtid vil du blive oplært i reservedelsekspedition af både interne mekanikere og kunder, men også bestilling, logistik og lager af reservedele. Der vil derfor være fokus på indkøb og logistik foruden ekspedition af reservedele og ikke mindst ordre- og lagerstyring, som er omdrejningspunktet for uddannelsen. Du vil hurtigt opleve, at Ejner Hessel er en flad organisation, hvor beslutningerne træffes så tæt på den enkelte medarbejder, som muligt. Du vil derfor også kort efter start få dine egne ansvarsområder.
I din elevtid vil du blive oplært i at varetage opgaver tilknyttet reservedelslageret.
Dine kommende arbejdsopgaver indbefatter bl.a.:
- Varemodtagelse, udpakning og pluk af reservedele
- Indkøb og disponering af reservedele til lager
- Opfølgning og eskalation af restordrer
- Generel lagerstyring og -optimering
- Forberedelse af kommende bookninger
- Ekspedition af mekanikere på eget værksted
- Ekspedition af eksterne kunder i butikken samt pr. telefon
- Salg og tilbudsgivning på dæk, tilbehør, mm. til salgsafdeling
- Samarbejde og ekspedition med øvrige Ejner Hessel afdelinger
Du har formentligt gennemført en ungdomsuddannelse eventuelt kombineret med et par års erhvervserfaring. Alternativt har du taget en elevuddannelse i detailbranchen og har nu blod på tanden for at prøve kræfter med bilbranchen. Du skal være opmærksom på, at hvis ikke du kommer fra en HHX eller en EUX Business-uddannelse, skal du på et fem-ugers grundforløb, inden du kan påbegynde hovedforløbet, hvilket vi naturligvis kan hjælpe dig videre med. Derudover har du stor interesse i handel og service, arbejder struktureret og kan holde orden i sagerne, også når det går stærkt. Desuden er du selvfølgelig initiativrig, energisk og brænder for at skabe resultater - ligesom os!
Vores elevløn følger Industriens Funktionæroverenskomst og udgør følgende satser pr. måned:
Det første år: 15.175 kr.
Det andet år: 16.405 kr.
Der ydes et tillæg på 1.120 kr. pr. måned til ovennævnte satser til elever med forudgående HHX-eksamen. Vi tilbyder også en uddannelsesaftale for elever, der er over 25 år. For voksenelever hedder satsen her 21.107 kr. pr. måned.
Det 2-årige uddannelsesforløb består typisk af 94 ugers praktik hos Ejner Hessel og 10 ugers skoleophold, hvor du bor på skolehjemmet hos Business College Syd i Mommark. Du kan læse mere om handelsuddannelsen med specialet salg og brancheretningen AUTO ved at klikke her.
Kontakt eftermarkedschef, reservedele Michael Rasmussen på telefon 7211 5094 eller mail m.d.rasmussen@hessel.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Vi glæder os til at høre fra dig!
-
Jysk Lift-Service ApS søger en lærling til service og reparation af lifte. Tiltrædelse snarest muligt.
Vi lægger vægt på, at du har/er:
- Interesse for faget
- Bestået grundforløbet
- Ordenssans
- Frisk og udadvendt
- Engageret og motiveret
- Serviceminded
- Gode samarbejdsevner
- Ansvarsbevidst og selvstændig
- Initiativrig og fleksibel
Er du interesseret i stillingen, så send en ansøgning til:
Jysk Lift-Service ApS
Brundevej 13
6230 Rødekro
mail: jls@jyskliftservice.dkKontaktperson: Jens Korsholm, tlf. 2049 9291
Kontakt vores Virksomhedscenter

Kontakt Mette Louise, hvis du har spørgsmål til vores virksomhedscenter