Se listen over de forskellige ledige lærepladser
HEG Virksomhedscenter får løbende stillingsopslag fra virksomheder. Hold dig opdateret med de nyeste lærepladser herunder.
-
ELEV TIL AUTOBRANCHEN SØGES
Har du interesse i en karriere inden for autobranchen?
Han Herreds Reservedelslager i Fjerritslev søger elev med tiltrædelse 1. August 2024
Vi forventer, at du
- Har et godt humør og gå-på-mod
- Er udadvendt og serviceminded
- Befinder dig godt i travle omgivelser.
- Er engageret og ivrig efter at lære.
- Har bestået EUD grundforløb til handel, EUX eller HHX. Du kan også have en STX/HF/HTX, gerne suppleret med 5 ugers EUS. Eller et HG eller HGS bevis med adgang til handel.
- Er i besiddelse af kørekort
Vi kan til gengæld byde på
- En spændende arbejdsplads med gode kollegaer
- En alsidig uddannelse med kendskab til service, logistik, indkøb og aktiv kundebetjening
- En travl og udfordrende hverdag
- En uformel omgangstone
- Arbejdstider: Mandag – Torsdag kl. 7.30 – 12.00, 12.30 – 15.30
Fredag kl. 7.30 – 12.00, 12.30 – 15.00
- Mulighed for fastansættelse efter endt læretid
For yderligere oplysninger kontakt: Steen Nielsen sn@hhres.dk eller tlf. 98211677
Skriftlig ansøgning mærket ”Elev”
Han Herreds Reservedelslager
Jernbanegade 32
9690 Fjerritslev
Find os på Facebook
Han Herreds Reservedelslager
-
Kontorelever
Rebild Kommune
· Rebild Kommune, Nordjylland
· Training
· Fuldtid
· 1 dag siden
Vil du være en del af et godt elevfællesskab samtidig med du starter din karriere indenfor offentlig administration? Vi søger pr. 1. september 2024 tre elever til en lærerig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Under den toårige uddannelse lærer du en masse om borgerkontakt, sagsbehandling, økonomi og administration, og du vil få styrket din skriftlige og mundtlige kommunikation. Du vil under din uddannelse være fast tilknyttet to forskellige afdelinger i et år ad gangen, og du vil i løbet af uddannelsen veksle mellem praktik i Rebild Kommune og skoleophold. Vores elever siger, at det er attraktivt at de i løbet af deres elevtid kun er tilknyttet 2 afdelinger, da det giver et større kendskab og mere dybde i opgaverne. De siger også, at de får udfordringer, støtte og en masse opgaver, der gør, at man som elev føler sig som en del af holdet. I Rebild Kommune kan du tage en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration, hvor vi lægger vægt på at give dig et godt uddannelsesforløb. Du vil få opgaver, som du efter oplæring og vejledning vil kunne løse selvstændigt, ligesom du vil få opgaver, du skal løse i samarbejde med dine kollegaer. Du er i hver afdeling tilknyttet en elevansvarlig, og der vil løbende blive afholdt evalueringssamtaler for at følge op på din trivsel og faglige udvikling. Hvad kommer du til at arbejde med? Rebild Kommune løser mange forskelligartede opgaver, og møder borgerne i mange forskellige situationer. Bag disse opgaver, er der mange administrative, økonomiske og lovgivningsmæssige opgaver, som du bl.a. skal prøve kræfter med. Der vil være forskel på opgaverne fra afdeling til afdeling, men du vil i løbet af din uddannelse fx. komme til at løse opgaver med borgerkontakt, telefonbetjening, intern og ekstern kommunikation, sagsbehandling, økonomi og løn samt brugen af kommunale it-systemer. Som elev hos os får du
· en alsidig hverdag, med ansvar for egne opgaver
· mange forskelligartede opgaver
· gode kollegaer, du altid kan spørge til råds
· en udviklende elevperiode, der giver mulighed for en videre karriere indenfor offentlig administration (kommunom, socialrådgiver, socialformidler og diplomuddannelse)
· en spændende og varieret uddannelse hvor du har mulighed for medbestemmelse
· en elevplads hvor der bliver taget hånd om din udvikling
· socialt fællesskab med de andre elever i Rebild Kommune
Rebild Kommunes elever holder kvartalsvist møde i elevklubben, og derudover har de to sociale arrangementer om året. Dette giver eleverne mulighed for at styrke sammenholdet og spare med hinanden. Vores elever siger, at sammenholdet mellem eleverne er i top. Derfor er Rebild kommune flere gange blevet kåret til årets praktiksted. Som led i uddannelsen har du mulighed for at komme på en uges studietur til Bruxelles. Du vil være én blandt 3 kontorelever, der skal starte den 1. september 2024. Rebild Kommunes administration er spredt på to lokaliteter i Nørager og Støvring. Du kan forvente at arbejde begge steder undervejs i din uddannelse. Adgangskrav For at komme i betragtning til stillingen som elev skal du have bestået følgende
· HG2 (kontorlinjen) eller
· EUX (det studiekompetencegivende forløb) eller
· HHX eller
· HTX, STX eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
Alle ansøgere på 25 år eller derover, som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, der kan rekvireres via henvendelse til den lokale Handelsskole. Om dig Udover ovenstående lægger vi vægt på, at du
· brænder for at lære
· kan tage initiativ og ansvar
· kan skabe relationer og evner at samarbejde på tværs
· er god til at kommunikere på skrift og i tale
· ikke er bange for at kaste dig ud i store og små opgaver
· trives med forandringer og kan skifte mellem opgaver i en hverdag der varierer
Løn under hele uddannelsen Du vil under uddannelsen få kontorelevløn efter gældende overenskomst for administration og IT mv. Få mere at vide om elevuddannelsen Klik på: og læs hvad vores elever siger om at være elev i Rebild Kommune. Her finder du bl.a. også beskrivelser af de enkelte centre i organisationen. Du kan også kontakte elev Rikke Overgaard Pedersen, telefon 99 88 83 83 eller uddannelseskonsulent Lene Lomholdt Veddum, telefon 99 88 75 19 for mere information. Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning med kopi af eksamensbevis, eller seneste terminskarakterer og eventuelle udtalelser, senest torsdag den 22. februar 2024. Du skal søge via vores rekrutteringssystem (linket i opslaget) Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 29. februar 2024. Ansættelsessamtalen vil bestå af to samtaler. Den første vil bestå af en samtale med ansættelsesudvalget og derefter vil du komme ind og tale med to af vores nuværende elever. Du vil her få mulighed for at høre mere om hvordan det er at være elev i Rebild Kommune og stille dem spørgsmål.
Eleverne har indflydelse på, at elevuddannelsen hos Rebild Kommune hele tiden bliver bedre og bedre, i et tæt samarbejde mellem eleverne og vores elevansvarlige" Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Den 1. januar 2019 blev der indført røgfri arbejdstid - og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune Tiltrædelse: 1. september 2024 Arbejdssted: Fællescenter Sekretariat-HR Ansættelsesforhold: Fuldtid Kontakt: Elev Rikke Overgaard Pedersen Tlf. 99888383 Rebild Kommune
-
Landbrugsmaskinmekanikerlærling søges
Midtfjord Agro Aps søger en lærling til vores Værksted i Løgstør.
Læretiden vil starte omkring August 2024, men der er mulighed for at starte hos os når GF 2 sommer 2024 er afsluttet.
Vi er i dag et team på 20 personer fordelt på 2 afdelinger i Løgstør og Randers. I øjeblikket er der 3 lærlinge på vores værksted, hvoraf 1 lærling bliver udlært hen over foråret.
Vi ønsker at have et ungt team på 3 lærlinge, der kan spare med hinanden internt og gøre hinanden gode i et ungt miljø. Læretiden vil som udgangspunkt være fra Løgstør, men i perioder vil der også være arbejde i Randers et stykke henne i læreforløbet.
Vi ønsker en ung mand/ kvinde som interesserer sig for traktorer og landbrugsmaskiner og vil nørde i dem ned til mindste detalje. Er du god til at bruge hænderne, men heller ikke går ad vejen for at bruge computer, software mv. så er det dig vi mangler.
Har dette vakt din interesse, så kontakt værkfører Mikkel Bach
Evt. besøg os på
Sønderport 137
9670 Løgstør
Kan være en god ide at aftale tidspunkt inden.
Er du interesseret i stillingen, så send en ansøgning til:
Midtfjord Agro Aps
Sønderport 137
9670 Løgstør
Kontaktperson: Mikkel Bach mikkel@midtfjordagro.dk
Mobil: 20411733
Vi holder løbende samtaler, men har valgt at den 15. Februar Som deadline og der vil ikke træffes beslutning før den dato
-
VI SØGER ENTREPRENØRMASKINEMEKANIKER LÆRLING
Er du vores nye lærling?
Er du vild med maskiner og hydraulik, så har vi måske en læreplads klar til dig
Maskiner A/S søger til afdelingen i Horsens, en entreprenørmaskinemekaniker læring. Vi ønsker en
profil, som der gerne vil lære, er grundig og vedholdende.
Du skal have hænderne skruet rigtigt på, være frisk og have lyst til en travl hverdag. Du kommer til at
indgå i et velfungerende team på værkstedet i Horsens, hvor jargonen er uformel og uhøjtidelig. Vi har
to lærlinge i øjeblikket og søger endnu en.Dine opgaver kommer primært til at bestå i at;
• Servicere og reparere entreprenørmaskiner
• Arbejde med hydraulikkomponenter
• Klargøre og montere udstyr på nye maskiner
• Fejlfinding og diagnosticeringDu kommer til at indgå i et dynamisk team, der har fokus på service, gode kunderelationer og vækst.
Derfor er det altafgørende, at du er ordholdende, evner at følge op på tingene, og får opgaverne
afsluttet.Maskiner A/S
Silkeborgvej 138 | DK-8700 Horsens
Tlf: 7561 8300 | www.maskiner-as.dk
CVR: 26017335
Maskiner A/S har hovedkontor i Horsens samt en afdeling i Slagelse, hvorfra vi importerer og
forhandler Yanmar maskiner, samt vi servicerer og er reservedelsførende til Schaeff og Terex-maskiner
og forhandler derudover også HBM-Nobas motorgradere samt en bred vifte af udstyr.
Du kan læse mere om Maskiner A/S HER, samt se alle medarbejderne HERSend din ansøgning til job@maskiner-as.dk og skriv "elev" i emnefeltet
For yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte:
Servicechef
Torben Laursen
mobil: 21 80 12 13
mail: torben@maskiner-as.dk -
En uddannelse med mange muligheder
Kontorelever med speciale i administration søges til opstart august 2024Brænder du for at tage en uddannelse i et spændende og udviklende miljø? Hos Grundfos har vi nemlig din faglige og personlige udvikling i fokus – og vi sørger for, at du får mulighed for at afprøve og
udvikle dine kompetencer i samarbejde med dygtige kollegaer i vores mange afdelinger.Hvad kan vi tilbyde?
Som elev i Grundfos er der ingen tvivl om, at du påbegynder en spændende rejse. På blot to år får du nemlig fyldt rygsækken med stærke kompetencer og gode oplevelser. Når du starter som elev, er alt nyt, og derfor sørger vi for et godt introforløb med de andre elever.Som elev vil dine arbejdsopgaver være varierende, og du får mulighed for at få indflydelse og tage ansvar. Gennem vores mange års erfaring med uddannelse af elever og lærlinge, sikrer vi høj faglighed
og vedvarende udvikling i et stærkt fællesskab. Som elev i Grundfos får du rigtig gode karrieremuligheder. Mange af vores elever får job på Grundfos efter endt uddannelse og gør karriere i virksomheden.Hvem er du?
Som person er du målrettet og ansvarsbevidst. Du kan lide at arbejde systematisk med afvekslende opgaver, og du har flair og interesse for professionelle it-redskaber. Du er serviceminded, og du har
lyst til at arbejde sammen med mange forskellige mennesker i en global virksomhed.Uddannelsens opbygning
I løbet af de 2 år veksler du mellem praktisk læring og skoleophold på Aarhus Business College i Odder.For at blive elev hos Grundfos skal du opfylde følgende
adgangskrav:
• Du skal enten have gennemført en:
HG2, HGV, HGS, HHX eller EUX Business med grundfagene på tilstrækkeligt adgangsgivende niveau.
• Med en HF, STX eller HTX skal du have en supplerende EUD-student med fagretning kontor.Du kan læse mere specifikt om de enkelte afdelinger, der søger kontorelever på vores hjemmeside. Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, SKAL du vedhæfte en realkompetencevurdering, som den nærmeste handelsskole kan foretage for dig.
Nysgerrig?
Vil du vide mere om elevuddannelsen?
Kontakt Senior CSR Specialist Stine Haahr Bertelsen på tlf. 52327749 eller send en e-mail til shbertelsen@grundfos.com. Send din ansøgning ved at søge via vores hjemmeside grundfos.dk/
erhvervsuddannelser. Vi behandler ansøgninger løbende, og vi glæder os til at høre fra dig – og eventuelt se dig til en uddybende samtale.Vil du vide mere om Grundfos’ erhvervsuddannelser? Find os på Facebook, hvor du kan læse historier fra vores nuværende elever.
Om Grundfos
Grundfos er verdens førende pumpeproducent med aktiviteter i mere end 55 lande og med over 20.000 medarbejdere. Vi udvikler attraktive produkter, der er med til at sikre rent vand til alle og nedsætte elforbruget markant. Desuden støtter vi op om verdensmålene for bæredygtig udvikling, og vi er de bedste inden for vores felt -
Bliv entreprenørmaskinmekaniker elev hos H.P. Entreprenørmaskiner
Drømmer du om en uddannelse, hvor du får mulighed for at arbejde med klargøring, vedligeholdelse og reparation af store entreprenørmaskiner som Hitachi gravemaskiner og læssere, Sandvik knusere samt Bell dumpere? Har du mod på en alsidig og udfordrende hverdag i selskab med gode kolleger? Så kan vi tilbyde dig en spændende elevplads. Som elev hos H.P. Entreprenørmaskiner bliver du en del af en familieejet virksomhed med værksted i Horsens, Bjæverskov og Nuuk.
H.P. Entreprenørmaskiner A/S er importør og distributør af Hitachi Construction Machinery, Sandvik Mining and Rock Technology og Bell Equipment. Hos os er der fokus på din faglige udvikling. Du får en indsigt i at betjene, klargøre, reparere og vedligeholde forskellige entreprenørmaskiner – store som små. Den ene dag klargør du en 50 tons gravemaskine og dagen efter foretager du et servicetjek på en lille minigraver.
Som elev hos os får du:
§ En god arbejdsplads, samt et godt arbejdsmiljø – med engagerede kollegaer og spændende udfordringer
§ Personlig og faglig læring og udvikling
§ En blanding af teori og praksis
Vi forventer, at du
§ Har en stor interesse i maskiner
§ Er nysgerrig, engageret og fleksibel
§ Kan stå tidlig op og er mødestabil
§ Påtænker at begynde på studieretningen og/eller er i gang og klar til praktik Er du interesseret? Så kontakt værkfører Lars Filt på tlf. 76 82 20 20 eller skriv en mail til lf@hpe-as.dk, så kan du høre mere om en elevplads hos os.
Du søger stillingen ved at sende en motiveret ansøgning og folkeskolens afgangsbevis samt optagelsesbrev fra uddannelsesstedet til lf@hpe-as.dk
Ansættelse: Opstart og tiltrædelse hurtigst muligt – vi indkalder til samtale og ansætter løbende.
H.P. Entreprenørmaskiner A/S – Vrøndingvej 1D – 8700 Horsens – tlf. 76 82 20 20 – www.hpe-as.dk
Virksomheden blev grundlagt i 1981 og beskæftiger i dag 60 medarbejdere, fordelt på vores 3 afdelinger i hhv. Horsens, Bjæverskov og Nuuk.
-
Selektro A/S er en virksomhed i konstant udvikling og med ambitiøse målsætninger for vækst og indtjening. Vi ønsker aktivt at bidrage til opkvalificering af unge mennesker og har derfor oprettet denne stilling.
Stillingens indhold:
Hos Selektro har vi flere afdelinger som gør at du vil komme godt omkring forskellige områder indenfor denne branche. Indledningsvis vil du blive oplært i de fleste funktioner vedrørende indkøb, lager, varemodtagelse samt få en introduktion til vores produktion. På sigt vil dine opgaver være:Indkøbsafdelingen:
- Håndtering af ordrebekræftelser.
- Disponering med ansvar for egne leverandører.
- ABC analyser og arbejde med leverandørkonsolidering.
- Leverandøraftaler og prisforhandling i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere.
- Leverandørevalueringer og løbende opfølgning på leverandør performance.
- Opfølgning på leverancer og sourcing af alternativer.
- Opdatering af disponeringsparametre.
Lagerstyring:
- Vurdering af lagerstatus for udvalgte varer.
- Opfølgning på komponentmangel til produktioner.
Planlægning:
- Opfølgning på mankolister / samarbejde med produktionschef om produktionsplanlægning.
- Afslutning og efterkalkulation af produktioner.
Dine faglige kvalifikationer:
Du er IT kyndig og har lyst til at mestre vores ERP-system NAV 2017 samt Office pakken.
Du er kvalitetsbevidst og tager dit arbejde alvorligt.
Dine Personlige kvalifikationer:
Du har lyst til at lære nyt og går til opgaverne med gåpåmod.
Du er mødestabil og kan bevare overblikket.
Du bidrager med godt humør og positivitet.
Du har et højt personligt drive.
Virksomheden tilbyder dig:
En spændende og udviklende stilling i en danskejet virksomhed. Virksomheden beskæftiger i dag ca. 50 medarbejdere i et uformelt arbejdsmiljø.
Vil du vide mere om jobbet, kan du kontakte COO Ole Cramer-Bach (87761119, ocb@selektro.dk). Eller du kan sende din ansøgning til nedenstående adresse. Vi glæder os til at høre fra dig!
OM OS:
Selektro A/S udvikler og fremstiller avancerede højteknologiske produkter til førende danske og internationale industrivirksomheder. Vores mål er, at kunderne opfatter os som en naturlig del af deres virksomhed og at vi sikrer dem viden, kvalitet og fleksibilitet til de rigtige priser. Beviset på dette ser vi i vores mange langvarige kundeforhold.
De virksomheder, vi udvikler for, da vi startede i 1976, er stadig blandt vores kunder.
Selektro er en seriøs samarbejdspartner inden for udvikling, elektronikproduktion og tavleproduktion. -
Hvad vil du gerne arbejde med i fremtiden? Vælg en uddannelse i SPAR, der åbner dine karrieremuligheder. Læs mere om dine muligheder som elev i SPAR Hobro, hvis du hellere vil bevæge dig end at sidde på en skolebænk, gerne vil have en masse fede oplevelser og være en del af et stærkt fællesskab.
Gør din passion til din karriere - hvad interesserer dig? Vi vil gerne vide, hvad du laver i din fritid. Vi tror nemlig på, at lige præcis dine interesser og personlighed, er det, der gør dig til en fantastisk SPAR-elev. Uanset om du er en passioneret omkring fodbold, elsker at male eller noget helt tredje, så ønsker vi at hjælpe dig med at gøre netop dine interesser til dine styrker på en spændende uddannelsesrejse inden for salg, mad og mennesker.
Du behøver altså ikke at kunne svare på, hvad dine største styrker er. Vi skal nok hjælpe dig med at finde ud af det.En uddannelse fyldt med oplevelser. Som elev i SPAR får du en solid faglig uddannelse inden for retail, hvor fokus er på at skabe oplevelser. Du kommer til at skabe service- og madoplevelser sammen med dine kollegaer og kunder i butikken og på skolen sammen med dine nye bedste holdkammerater fra SPAR og de andre butikskæder i Dagrofa ( ).I butikken får du bl.a.:
- Masser af opbakning og støtte
- Ansvar og mulighed for at blive en vigtig del af den daglige drift
- En spændende hverdag med masser af lærerige opgaver/ansvarsområder
- Løn under uddannelsen (markant mere end SU)
- En masse gode kollegaer, der har det sjovt med hinanden
Du kommer f.eks. til at lære om:
- Sociale medier
- Salg- og kundeservice
- Indretning og butiksoptimering
- Produktkendskab
- Klima og bæredygtighed
Og på skolen kommer du bl.a. til at opleve:
- Undervandsjagt i våddragt og med harpun - det kalder vi 'Dyk og Pløk'
- Madlavning over bål og i køkkenet med en kendt Michelinkok
- En hel dag hvor vi udforsker og træner i sociale medier
- Studietur til Tyskland
- Diverse produktsmagninger med leverandører
- Et stærkt fællesskab med de andre elever på dit hold
Det foregår alt sammen på en 2-årig uddannelse, hvor det daglige arbejde i butikken er kombineret med 9 ugers skole. I videoen længere nede kan du høre Lukas fortælle om studiemiljøet på uddannelsen. Hold dine karrieremuligheder åbne. Vi har forståelse for, at du ikke nødvendigvis ved, hvad du gerne vil arbejde med i fremtiden. Derfor er det vigtigt for os at give dig en uddannelse, som åbner dine døre og sikrer dig nogle gode karrieremuligheder. Du skal dog også vide, at der er en masse fede karriereveje at gå i SPAR og i Dagrofa. Du kan bl.a.:
- Læse videre på vores Akademiuddannelse i Retail og styrke dit talent yderligere.
- Arbejde dig opad i butikken og hurtigt få en ledende rolle som f.eks. salgsleder, souschef eller måske endda butikschef.
- Gøre karriere på et af vores Dagrofa-kontorer inden for indkøb, salg, projektledelse og meget andet.
Du skal have færdiggjort 9./10. klasse for at komme i lære som elev. Det er det, der kaldes Ny Mesterlære - så tager uddannelsen 3 år. For at tage uddannelsen på 2 år, skal du enten have gennemført grundforløb 2 på Detailhandelsuddannelsen, bestået en HHX eller en HTX/HF/STX (+ 5 ugers kursus).Send en ansøgning. Hvis du synes, at elevstillingen lyder som noget for dig så send os en kort ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi kalder til samtaler løbende og ansætter, når vi finder den rette kandidat. Du er desuden meget velkommen til at ringe, hvis du har nogen spørgsmål til elevstillingen.
-
Vil du være en del af en dynamisk og spændende virksomhed, så er det nu du skal gribe muligheden. Nordjyske Jernbaner søger en lærling til vedligeholdelse og reparation af tog på værkstederne i Hjørring og Skagen.
Vores forventninger til dig:
- Du har afsluttet folkeskolens 9./10. klasses afgangsprøve.
- Du har en naturlig vilje og lyst til at lære og udvikle dig.
- Du er selvstændig, ansvarsbevidst, fyldt af ”gå på mod” og godt humør.
- Du er mødestabil og tager dit arbejde seriøst.
Uddannelsen vil indeholde:
- Servicering og vedligehold af 22 togsæt.
- Reparation af motor, transmission, ventilation/aircondition m.m.
- Grundforløb 2 og 4 hovedforløb hvor der veksles mellem skole og praktik.
- Grundforløb 2 og hovedforløb foregår på Himmerlands Erhvervs- og Gymnasieuddannelser i Aars.
- Uddannelsens varighed er 2 år og 6 mdr.
Vi tilbyder dig:
- En alsidig uddannelse, hvor du kommer bredt omkring værkstedets opgaver.
- Gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø.
Ansøgning:
Ansøgningen skal indeholde:
- Lidt omkring dig selv, hvad er du for en person, fritidsaktiviteter, fritidsinteresser m.m.
- Hvorfor du vil være Materielmekaniker.
- Karakter fra Folkeskolens afgangseksamen.
- Dit CV. – job og uddannelse m.m.
Indsendes på mail til Hans Gram hg@nj.dk
Vil du vide mere om jobbet og virksomheden, så besøg vores hjemmeside www.nj.dk. eller kontakt værkstedsleder Hans Gram tlf.: 2528 1751
Nordjyske Jernbaner A/S · Skydebanevej 1B · 9800 Hjørring · telefon 96242220 · www.nj.dk
Kontakt vores Virksomhedscenter
Kontakt Mette Louise, hvis du har spørgsmål til vores virksomhedscenter