Benyt en anden browser for at få den optimale oplevelse.

Du benytter en browser som er forældet.
Du kan benytte en anden browser for at få den optimale oplevelse, vi anbefaler følgende: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox eller Opera.    Luk denne besked

Gå til indholdet
Uddannelser Mere fra HEG
HUK Logo
Søg
Skriv eksempelvis uddannelse, adgangskrav til murer, kontakt etc.

Sociale medier

AMU 47341

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Aars Fjernundervisning POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.

AMU 49556

Anvendelse af sociale medier i virksomheden

Aars POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Efter kurset kan du anvende sociale medier til markedsføring og branding af virksomheden. Du kan formulere tekst og anvende billeder med det mål at fasholde og tiltrække kunder i virksomheden. Du kan bidrage til udvikling af e-koncept og har kendskab til lovmæssige krav.

AMU 40995

Nye kunder via viral markedsføring

Aars POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Deltageren lærer at anvende viral markedsføring til at styrke virksomhedens online markedsføringsindsats. Der arbejdes med forskellige virale markedsføringsmedier og -kanaler, bl.a. sociale netværk, nichesites, communities, blogs mm. Deltageren kan placere/uploade markedsføringskampagnen i de relevante medier.

Salg & Handel

AMU 40335

Rytmer og rutiner til "salgsklar" butik

Aars

Efter uddannelsen kan deltageren arbejde systematisk og struktureret med de arbejdsopgaver der indgår i "salgsklar butik", anvende butikskonceptet på en sådan måde, at butikken fremstår spændende, inspirerende og højaktuel, for derved at skabe mest mulig salg og hvor der arbejdes efter fastlagte rytmer og rutiner samt forstå nødvendigheden af effektivitet i form af rutiner i butikkens koncept for at sikre butikkens profil og så det sker i en rytme, der virker bedst for medarbejderne og butikken.

AMU 45350

Kundeservice i detailhandelen

Aars

Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.

AMU 46475

Varepræsentation i detailhandlen

Aars

Efter uddannelsen kan deltageren anvende forskellige former for varepræsentation, der understøtter en klar butiksprofil, og deltageren kan udarbejde forslag til, hvor og hvordan varepræsentationen i butikken kan justeres for at øge salget.

AMU 49785

Introduktion til bæredygtig omstilling

Aars

Efter kurset kan deltageren aktivt komme med forslag til og vurdere bæredygtighed i egen praksis og jobfunktion, på baggrund af kendskab til begrebet "bæredygtighed". Deltageren kan medvirke til at omstille en proces, et produkt eller en service i virksomheden, med henblik på udvikling af virksomhedens bæredygtighedsmål og indsatsområder.

Se alle kurser inden for Salg & Handel