Benyt en anden browser for at få den optimale oplevelse.

Du benytter en browser som er forældet.
Du kan benytte en anden browser for at få den optimale oplevelse, vi anbefaler følgende: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox eller Opera.    Luk denne besked

Gå til indholdet
Uddannelser Mere fra HEG
HUK Logo
Søg
Skriv eksempelvis uddannelse, adgangskrav til murer, kontakt etc.

Salg & Handel

AMU 47190, 46685, 40448

Sælgeruddannelsen

Aars

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Salg er et håndværk, der kræver det rigtige værktøj, hvis resultatet skal blive godt. Derfor har du som sælger også brug for at bruge værktøjet rigtigt. Du kan sikkert allerede meget, men det er altid inspirerende at lære nyt og få nye input – også fra kollegaer i branchen. Derfor udbyder vi nu en uddannelse, der er målrettet sælgerne på B2B markedet i Danmark. Uddannelsen er sat sammen af tre AMU-kurser, så de tilsammen kommer hele vejen rundt om salgets discipliner. Du kommer til at arbejde med planlægning, opsøgende arbejde og gennemførsel af salget. Sælgeren som rådgiver i et konkurrencepræget marked er også en del af uddannelsen, og endelig bliver salgsledelse det, der kommer til at binde det hele sammen. Her kommer du til at arbejde med at sætte mål for din indsats, skabe aktiviteter, der støtter op om dit salgsarbejde, bryde de overordnede mål ned, så de kan omsættes til konkrete handlinger i hverdagen og meget mere. Brugen af CRM er også et af omdrejningspunkterne i uddannelsen. Vi tilbyder alle deltagere en DISC-personprofil og opfordrer alle deltagere til at benytte tilbuddet, da analysen danner fundamentet for meget af undervisningen på første modul. Prisen for DISC-profilanalysen er 2.400,00 kr. ekskl. moms. Modul 1 Sælgerens roller – Hvem er jeg som sælger?Modul 2 Sælgerens værktøjskasse – Hvordan hjælper jeg kunden på bedste vis?Modul 3 Salgets discipliner – Hvordan vil jeg arbejde med salg i morgen?

AMU 40003, 45389

Montørens møde med kunden

Aars POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Kurset er for dig som montør, der ønsker at forbedre dine kompetencer indenfor kundekontakt. Kunden oplever oftest montøren som den, der løser problemer i tilspidsede situationer. Den oplevelse gør, at relationen mellem montør og kunde er meget tillidsbaseret. Den tillid kan bruges til mersalg og til at udbygge den gode relation, således at kunden bliver knyttet endnu tættere til virksomheden. Tanken er ikke at montøren skal til at være sælger! Tanken er, at montøren skal anvende sin relation med kunden til at åbne døren for mersalg. Det kan være gennem oplysninger om den eksisterende maskinpark, salg af ekstra serviceydelser i forbindelse med reparation af kundens maskiner o.l. Du lærer at varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, og lytte til kundens behov og forventninger. Du lærer at gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg og til at afslutte kontakten på en positiv måde. Du lærer at arbejde med grundlæggende salgsteknikker, løse konflikter og behandle reklamationer.

AMU 40003

Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere

Aars POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? På kurset arbejdes der med de grundlæggende teknikker indenfor salg og kundeservice, således at deltageren vil have en forståelse for, hvordan generelle salgsteknikker benyttes i forhold til kunden i det direkte salg og service.

AMU 40068

Konceptopfølgning i detailhandlen

Aars

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Efter uddannelsen kan deltageren aktivt foretage opfølgning og tilpasning af det fastlagte koncept. Deltageren kan foretage mindre justeringer i planlægning og gennemførsel af ønskede profilmål.

Se alle kurser inden for Salg & Handel

Sociale medier

AMU 49556

Anvendelse af sociale medier i virksomheden

Aars POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Efter kurset kan du anvende sociale medier til markedsføring og branding af virksomheden. Du kan formulere tekst og anvende billeder med det mål at fasholde og tiltrække kunder i virksomheden. Du kan bidrage til udvikling af e-koncept og har kendskab til lovmæssige krav.

AMU 40995

Nye kunder via viral markedsføring

Aars POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Deltageren lærer at anvende viral markedsføring til at styrke virksomhedens online markedsføringsindsats. Der arbejdes med forskellige virale markedsføringsmedier og -kanaler, bl.a. sociale netværk, nichesites, communities, blogs mm. Deltageren kan placere/uploade markedsføringskampagnen i de relevante medier.

AMU 47341

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Aars Fjernundervisning POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.