Relaterede kurser
Personligt salg - kundens behov og løsninger
Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Efter uddannelsen kan deltageren anvende forskellige salgsteknikker til at afdække kundens købsbehov og -motiver samt præsentere kunden for en optimal løsning. Deltageren bliver i stand til at aflæse forskellige kundetyper, så der kan gennemføres en tilpasset salgssamtale.
Måltider til småtspisende 1
Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Kurset er for dig, der laver mad til personer, der ikke spiser så meget, i alle aldre. Der arbejdes med principperne for kost til småtspisende både teoretisk og praktisk i køkkenet. Du vil få værktøjer til at planlægge og tilberede appetitligt og fristende mad.
LS-hydraulik på mobile maskiner (4)
Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Under kurset vil deltageren hovedsageligt arbejde med fejlsøgning på LS-hydraulik. Der arbejdes med korrekt brug af måleudstyr samt test og udmåling af velfungerende anlæg og pumper i forskellige situationer. Deltageren vil derefter lave udmålinger på anlæg med forskellige indbyggede fejl, for efter kurset at kunne genkende de forskellige symptomer på anlæg der ikke kører optimalt. I forløbet vil deltageren arbejde med de forskellige muligheder for fejlretning på hydrauliksystemerne.Undervisningen er fordelt skiftevis som teoriundervisning i klasselokalet samt gruppearbejde med praktiskeopgaver i hydraulikværkstedet, hvor der laves forsøg med de forskellige komponenter på testbænkene.
Ledelse af hygiejne og egenkontrol
Med kurset opnår du viden og færdigheder, som gør dig i stand til at udarbejde lovpligtige egenkontrolprogram og i forlængelse heraf vurdere, om madproduktionen i køkkenet foregår i overensstemmelse med lovgivningen og om nærmeste kollegaer og medarbejdere har de nødvendige kompetencer i den forbindelse.
Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd
Formålet med kurset er at være bedre klædt på til at forstå, håndtere og udnytte situationer, hvor mennesker er uenige. Vi ser på hvad der sker, når mennesker bliver pressede og - måske uden at ville det - optrapper konflikter. Fokus er på, hvad vi kan gøre for mest hensigtsmæssigt at bidrage til at nedtrappe konflikter. Vi vil tale om eksempler fra dagligdagen i virksomheden, og om hvordan begge parter har mulighed (og ansvar) for at samarbejde konstruktivt.