Benyt en anden browser for at få den optimale oplevelse.

Du benytter en browser som er forældet.
Du kan benytte en anden browser for at få den optimale oplevelse, vi anbefaler følgende: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox eller Opera.    Luk denne besked

Gå til indholdet
Uddannelser Mere fra HEG
HUK Logo
Søg
Skriv eksempelvis uddannelse, adgangskrav til murer, kontakt etc.

It & kundekontakt

AMU 49376

Samarbejde i teams

Aars

På dette kursus lærer du at anvende en lærings- og teamrollemodel til iværksættelse af de støtteaktiviteter, som et team har brug for. Lånt godkendelse fra EUC Nordvest

AMU 45565

Brug af pc på arbejdspladsen

Aars

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Deltageren kan i sit daglige arbejde anvende en pc koblet på virksomhedens netværk, og kan i den forbindelse anvende installeret styresystem, anvende mus og tastatur, logge på netværket, lagre og hente data fra henholdsvis lokale- som fra netværksdrev, samt anvende et installeret antivirusprogram.

AMU 44373

Anvendelse af præsentationsprogrammer

Aars

Deltageren kan fremstille grafisk præsentationsmateriale med præsentationsprogrammer, f.eks. til foredrag, informationsskærme og salgspræsentationer. Deltageren kan anvende værktøjets layoutprincipper på et grundlæggende niveau og kan tilrettelægge præsentationen på en hensigtsmæssig måde i forhold til formålet og virksomhedens behov

Se alle kurser inden for It & kundekontakt

Sociale medier

AMU 49556

Anvendelse af sociale medier i virksomheden

Aars POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Efter kurset kan du anvende sociale medier til markedsføring og branding af virksomheden. Du kan formulere tekst og anvende billeder med det mål at fasholde og tiltrække kunder i virksomheden. Du kan bidrage til udvikling af e-koncept og har kendskab til lovmæssige krav.

AMU 40995

Nye kunder via viral markedsføring

Aars POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Deltageren lærer at anvende viral markedsføring til at styrke virksomhedens online markedsføringsindsats. Der arbejdes med forskellige virale markedsføringsmedier og -kanaler, bl.a. sociale netværk, nichesites, communities, blogs mm. Deltageren kan placere/uploade markedsføringskampagnen i de relevante medier.

AMU 47341

Sociale medier som kommunikations-kanal i detail

Aars Fjernundervisning POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.

AMU 49786

Sociale medier som markedsføringskanal

Aars

Kurset er et splitkursus, hvor undervisningsdagene foregår hhv. d. 25/9-23 og 25/10-23. Efter kurset kan du udarbejde og udføre markedsføringsaktiviteter på de sociale medier ved hjælp af viden om forskellige sociale medier, analyse af målgruppe, samt indsamling og analyse af data. Du kan tilpasse markedsføringen og valg af sociale medier efter den målgruppe, som er i fokus og du kan bruge relevant data til optimering af aktiviteterne. Du vil bl.a. stifte bekendtskab med de mest relevante sociale medier, SOME strategi og Content Markedsføring. Fokus er på at tiltrække og fastholde kunder.

Sprog & kommunikation

AMU 44978

Jobrelateret fremmedsprog med nuanceret ordforråd

Aars

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Efter uddannelsen kan deltageren anvende det givne fremmedsprog i komplekse og avancerede kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget.

AMU 44979-0223, 44979-0323

Jobrelateret fremmedsprog med basalt ordforråd

Aars

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Kurset er for dig, som ønsker at blive bedre til teknisk engelsk inden for entreprenør– eller landbrugsmaskiner. Efter uddannelsen kan deltageren anvende det givne fremmedsprog i typiske og basale kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget.   TYSK - Bliv klar til at tale med sommerens mange tyske turister. Deltageren kan, i jobfunktioner hvortil der kan udvikles arbejdsmarkedsuddannelser, anvende det givne fremmedsprog i typiske og basale kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget. Deltageren kan på dette niveau bruge fremmedsproget situationsbestemt i forhold til målgruppe, sted og medie. ENGELSK - Få løftet dine engelsk kompetencer. Deltageren kan, i jobfunktioner hvortil der kan udvikles arbejdsmarkedsuddannelser, anvende det givne fremmedsprog i typiske og basale kommunikative situationer, hvilket sætter deltageren i stand til at udføre sine daglige arbejdsfunktioner med anvendelse af fremmedsproget. Deltageren kan på dette niveau bruge fremmedsproget situationsbestemt i forhold til målgruppe, sted og medie.

AMU 40003, 45389

Montørens møde med kunden

Aars

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Kurset er for dig som montør, der ønsker at forbedre dine kompetencer indenfor kundekontakt. Kunden oplever oftest montøren som den, der løser problemer i tilspidsede situationer. Den oplevelse gør, at relationen mellem montør og kunde er meget tillidsbaseret. Den tillid kan bruges til mersalg og til at udbygge den gode relation, således at kunden bliver knyttet endnu tættere til virksomheden. Tanken er ikke at montøren skal til at være sælger! Tanken er, at montøren skal anvende sin relation med kunden til at åbne døren for mersalg. Det kan være gennem oplysninger om den eksisterende maskinpark, salg af ekstra serviceydelser i forbindelse med reparation af kundens maskiner o.l. Du lærer at varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, og lytte til kundens behov og forventninger. Du lærer at gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg og til at afslutte kontakten på en positiv måde. Du lærer at arbejde med grundlæggende salgsteknikker, løse konflikter og behandle reklamationer.

AMU 40003

Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere

Aars

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? På kurset arbejdes der med de grundlæggende teknikker indenfor salg og kundeservice, således at deltageren vil have en forståelse for, hvordan generelle salgsteknikker benyttes i forhold til kunden i det direkte salg og service.

Se alle kurser inden for Sprog & kommunikation

Kundeservice & mødet med kunden

AMU 40003, 45389

Mødet med kunden - trin 2

Aars POSITIVLISTEN

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Kurset er for dig, der ønsker at forbedre dine kompetencer indenfor kundekontakt. Kunden oplever oftest dig som den, der løser problemer i tilspidsede situationer. Den oplevelse gør, at relationen mellem du og kunde er meget tillidsbaseret. Den tillid kan bruges til mersalg og til at udbygge den gode relation, således at kunden bliver knyttet endnu tættere til virksomheden. Tanken er ikke at du skal til at være sælger! Tanken er, at du kan anvende sin relation med kunden til at åbne døren for mersalg. Du lærer at varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, og lytte til kundens behov og forventninger. Du lærer at gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg og til at afslutte kontakten på en positiv måde. Du lærer at arbejde med grundlæggende salgsteknikker, løse konflikter og behandle reklamationer.

AMU 45261

Mødet med kunden - trin 1

Aars

Hvad kan du efter at have fulgt dette kursus? Kurset er for dig, der ønsker at forbedre dine kompetencer indenfor kundekontakt. Kunden oplever oftest dig som den, der løser problemer i tilspidsede situationer. Den oplevelse gør, at relationen mellem du og kunde er meget tillidsbaseret. Den tillid kan bruges til mersalg og til at udbygge den gode relation, således at kunden bliver knyttet endnu tættere til virksomheden. Tanken er ikke at du skal til at være sælger! Tanken er, at du kan anvende sin relation med kunden til at åbne døren for mersalg. Du lærer at varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, og lytte til kundens behov og forventninger. Du lærer at gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg og til at afslutte kontakten på en positiv måde. Du lærer at arbejde med grundlæggende salgsteknikker, løse konflikter og behandle reklamationer.